👋 āļē⎔āļģāˇāļ´āˇŠ āļ‰āļąāˇŠāļą, āļĸ⎜āļļ⎊⎃⎊ āˇ„āˇœāļēāļą, Techy āˇƒāˇ’āļ‚⎄āļŊ⎔ ⎀āļģ⎙āļŊ⎊āļŊāˇ

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,395
    113
    Kaduwela
    Oya salary da normally europe wala denne? Madi wage nedda ehe expenses ekka?
    Poland ⎀āļŊ āļąāļ¸āˇŠ āˇƒāˇāļ¸āļąāˇŠāļē⎙āļąāˇŠ āļ­āļąāˇ’āļē⎙āļąāˇŠ āļ‰āļąāˇŠāļą āļšāˇ™āļąāˇ™āļšāˇŠāļ§ 2500-2900PLN (550USD-650USD) ⎀āļœāˇš āļēāļąāˇ€āˇ.
    āļ…āļ´āˇāļ§āˇŠāļ¸āļąāˇŠāļ§āˇŠ āļģ⎙āļąāˇŠāļ§āˇŠ āļ‘āļšāļ­āˇŠ āļ‘āļšāˇŠāļš. āļ…āļąāˇ’āļ­āˇŠ āļģāļ§āˇ€āļŊ⎊ āļœāˇāļą āļąāˇœāļ¯āļąāˇ“.
    āļģāˇ”āˇƒāˇ’āļēāļąāˇŠ āļšāˇāļģāļēāˇ āļ­āˇ™āļŊ⎊ āļļ⎙āļ¯āļą āļ‘āļš āļąāļ­āļģ āļšāļģāļ´āˇ” āļąāˇ’āˇƒāˇ āļ•āļšāˇ āļ¯āˇ™āļœāˇ”āļĢāļēāļšāˇŠ ⎀⎒āļ­āļģ ⎀⎙āļē⎒ āļ…āļ´āˇŠâ€āļģ⎚āļŊ⎊ ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļšāļŊ⎒āļąāˇŠ.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and siri_ayya

    ndilshan1989

    Well-known member
  • Dec 6, 2022
    1,975
    3,594
    113
    Mama daneta China, US Aus, UK comapny wala direct employee wdidiyata weda karala tiyenawa.. Github account ekak na... Linkedin eke mokuth na...
    Kathawen thamay gaema gahuwe..

    Eka parak InvesterShark da mokakda US reality show ekaka judge kenek, billionaire kenek ekka talk kara mama yawapu video application eka dekala.. ammata siri NY wala apartment ekaka idala
    Eka set une na man anthimata ugen ahapu prasnekata mala panna :D

    Komahari man kiyanma haduwe.. linkedin github walata amatharawa katha baha kireeme skill ekath hadaganna... baya nathi gathiya ehema penna ona
     

    Similar threads