Mama daneta China, US Aus, UK comapny wala direct employee wdidiyata weda karala tiyenawa.. Github account ekak na... Linkedin eke mokuth na...
Kathawen thamay gaema gahuwe..
Eka parak InvesterShark da mokakda US reality show ekaka judge kenek, billionaire kenek ekka talk kara mama yawapu video application eka dekala.. ammata siri NY wala apartment ekaka idala
Eka set une na man anthimata ugen ahapu prasnekata mala panna
Komahari man kiyanma haduwe.. linkedin github walata amatharawa katha baha kireeme skill ekath hadaganna... baya nathi gathiya ehema penna ona