
u ai lankavata ei toilet hodala epa vunamaමුන් නිසා වෙන්නේ රටේම ඉන්න හොද මොළ ටික රට අතහැරලා යන එක විතරයි.අපේ පැත්තේ බෙහෙතක් ගන්න ඉන්න හොදම ඩොකත් ගිය සතියේ රට ගියා..
උබට පිස්සුද උන් යන්නේ කැනඩාවේ..හොස්පිටල් වල ඕන තරම් ගන්නවා..නර්ස් ලත් ගන්නවා ඉංග්රීසි දැනුම තියෙනවනම්.u ai lankavata ei toilet hodala epa vunama
ubada padi gewanneඋබට පිස්සුද උන් යන්නේ කැනඩාවේ..හොස්පිටල් වල ඕන තරම් ගන්නවා..නර්ස් ලත් ගන්නවා ඉංග්රීසි දැනුම තියෙනවනම්.
eka thami kiwwe terrorism act eka ikmanta genna ona kiyala. munva terrorist kiyala label karama munge lankave properties tika iwarai. terriost unta vena rataval valata athul vennath ba. lankave higa kala merenna thami venna.ඉතිං ආණ්ඩුව මොකක්ද කරන්නෙ අත්යාවශය කියලා ගැසට් කරලා
උන් ඔක්කොම ස්ට්රියික් කරොත් කරන්න දෙයක් නැ .ඔන්න ඇග මහන්සි වෙලා
කරන දෙයක් නම් ඉතිං හමුදාව දාලා කරන්න පුලුවන් . මේ වගේ උන් අයින් කරන්න බැහැ
උන්ගෙ වෘත්තීය සමිති ශක්තිමත් .
අලුතෙන් ගන්නත් ඔච්චර උපාධිය තියෙන උන් නෑ . සංවර්ධන නිළධාරී බහුතරක් කලා කරපු උන් . අනෙක උන් නම් මීට වඩා පිස්සො ටිකක් .
Ehema karath karanna ba. Othna inna okkoma ekathuyine. Onna. Oya set eken udgoshana karanne poddak nam oya widiyata ayin karala danna thibuna. Okkoma ayin karala kawuda ugawanne ethakota . ? Me danata 45000k thiyenawa vacancies ewa fill karannath salli nalu anduwata. Okkoma un ayin karala aluthen ganna salli thiyeda ethakota . Aneka campus wala inna unuyi okkoma ekathu karath echchara aththeth na.ubada padi gewanne![]()
anna UK NHS nurse la dennek suicide karagena
eka thami kiwwe terrorism act eka ikmanta genna ona kiyala. munva terrorist kiyala label karama munge lankave properties tika iwarai. terriost unta vena rataval valata athul vennath ba. lankave higa kala merenna thami venna.
den mun kiwwa na labana mase genava kiyala ikmanta genna ona
------ Post added on Apr 20, 2023 at 7:35 AM
pissuda ban. properties tika sealed karala bank account tike hold karama mun khomada survive venna. maxium 2 months survive vei. ita passe bada ginnata mkd karanna? badaginne avata passe munge ekamuth kama ubata balanna puluwanEhema karath karanna ba. Othna inna okkoma ekathuyine. Onna. Oya set eken udgoshana karanne poddak nam oya widiyata ayin karala danna thibuna. Okkoma ayin karala kawuda ugawanne ethakota . ? Me danata 45000k thiyenawa vacancies ewa fill karannath salli nalu anduwata. Okkoma un ayin karala aluthen ganna salli thiyeda ethakota . Aneka campus wala inna unuyi okkoma ekathu karath echchara aththeth na.
Munge mafia eka nithi walin nemeyi minisu haraha danuwath karala bidinna one.