Lapaya wipasse hitiyanan uth mekemai kiyanne
not our territorial waters you iditotYako ape waters Athula mun gahala thawa mungen ahala thamai rescue karanna gihila thiyenne, Lapaya trump ochara baya da
āļ¸āˇāļ⎠āˇāˇāļ§āˇāļēāļ⎠āļąāļ āļāļ āˇāļ āļģ āļāļ¸āˇ..āļ¸āˇāļ⎠āˇāˇāļ§āˇāļēāļ⎠āļāļ āˇāļ āļģ āļāļ¸āˇ.. āļāļē⎠āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇāļ§ āļ¸āˇāļąāˇāļ¯ āļāļģāļąāˇāļą āļ´āˇāļŊāˇāˇāļąāˇ āļ āļ´āˇ āˇāļ⎠āļļāļąāˇāļąāˇ āļģāˇāļ´āļļāˇāļŊāˇāļ⎠āˇāļŊāļ§.. āļĸāˇāļāˇāļēāļ§ āˇāˇāˇāˇāļŊ⎠āˇāļ´āļēāļąāˇāļąāˇ āļąāˇāļāˇāˇ āļāļ¯āˇāļąāˇ āļļāļ
Itâs our EEZ which is around 200 nautical miles,stop being a retardant fuck jst accept AKD is another boot licker of Trumpnot our territorial waters you iditot
āļ¸āˇ āļ¸āˇāļ āļāļāˇāļāļ§āļ¸ āļāˇāļēāļŊāļ¯?

āļ¸āˇāļāļ⎠āļąāˇāļ§āˇâāļ§āˇ āļāļŗāļ āļāˇāļ¸.5āļ§ āļāˇāļŊāˇāļąāˇāˇ āļāˇāˇāˇāˇ āļāļ āļļāˇāļģāļāļąāˇāļą 7āļ§ āļāˇāļē⎠āļ§āˇâāļģāļ¸āˇāļ´āˇ āˇāˇ āļāˇāļēāļąāļāļ¸āˇ āļāļąāˇāļą āļāļ⎠āļ´āļ⎠āļ´āˇāļąāˇāļŠāˇāˇ.āļāˇāļąāˇāļ¯āļ⎠āļāˇāļēāˇāļą āļąāˇāļēāļāļēāˇāļ⎠āļąāˇāļāˇāˇ āˇāˇāļąāˇāļŠāˇāˇāˇāļāˇāļ§ āļ¯āˇāļąāˇāļą āļāļ⎠āļ´āˇâāļģāļāˇāļĩāļŊ
āļąāˇāļ¯āļąāˇāļą āļ¸āļāˇāļŊ⎠āļąāˇāļāˇāļē āˇāˇāļ§āˇItâs our EEZ which is around 200 nautical miles,stop being a retardant fuck jst accept AKD is another boot licker of Trump
āļ¸āˇāļāļ⎠āļąāˇāļ§āˇâāļ§āˇ āļāļŗāļ āļāˇāļ¸.
āˇāˇāļŠ āļļāˇāļģ⎠āļ§āˇāˇāļąāˇāļŊ⎠āļąāˇāļąāˇāˇ āˇāˇāļ´āˇāļģ⎠āļąāˇāļ¸āļāˇ..
āļ¸āˇāļ āļąāļ āļ āˇāˇāļģāˇāļ¯āˇ 5 āļ⎠āļāļŗāļŊ⎠āļēāļēāˇ.
āˇāˇāļŠāˇ āļāˇāļēāļąāˇāļąāˇ āļāļāˇāļ āļāˇāļē⎠āļ´āˇâāļģāļāˇāˇāˇāļ´āˇāļ āˇāˇāļŗāˇāļąāˇāļą āˇāˇāļąāˇāļąāˇ āļ¸āˇāļąāˇāˇāˇāˇāˇāļąāˇāļ§..
Palayan ponz yanna anna india tv channel question karanawa lankawe EEZ aethule gahala thiyenne clear case of violation of Sri Lankanâs sovereignty kiyalaāļąāˇāļ¯āļąāˇāļą āļ¸āļāˇāļŊ⎠āļąāˇāļāˇāļē āˇāˇāļ§āˇ
Palayan ponz yanna anna india tv channel question karanawa lankawe EEZ aethule gahala thiyenne clear case of violation of Sri Lankanâs sovereignty kiyala

Namal nemai kiyanne tv host kiyanne Namal kondak nae kelin kiyannaāļąāˇāļ¸āˇāļŊāļē āļāˇāļēāļ´āˇ āļŊāļļāˇāļļāļ⎠āļļāļ¯āˇāļāˇāļą. āļ´āˇāˇ āļļāļąāˇ āļāļļ![]()
āļāˇāˇāļģ⎠āļāˇāˇāˇāˇāļ⎠āļāļāˇāˇ āļļāˇāļģāˇ. āļāˇāļģāˇāļ¸āˇ āļāļąāˇāļąāˇ. āļāļ āˇāˇāļ¯āˇāļ¯ āļāļąāˇ āļŊāļāļāˇāˇāˇ territorial waters āļāļāˇāļŊ⎠āļąāˇāļ¸āˇāļēāˇNamal nemai kiyanne tv host kiyanne Namal kondak nae kelin kiyanna![]()
Territorial thamai ape EEZ aethule itâs under our jurisdiction, ponz ehanam EEZ declare karanne pakatada ,Ike malu alanna puluwan ape fishing boats witharai ,oya EEZ thiyana minerals ape wena ratak ta awilla mine karanna bae,nodanna magul katha nokara hitapan ponzāļāˇāˇāļģ⎠āļāˇāˇāˇāˇāļ⎠āļāļāˇāˇ āļļāˇāļģāˇ. āļāˇāļģāˇāļ¸āˇ āļāļąāˇāļąāˇ. āļāļ āˇāˇāļ¯āˇāļ¯ āļāļąāˇ āļŊāļāļāˇāˇāˇ territorial waters āļāļāˇāļŊ⎠āļąāˇāļ¸āˇāļēāˇ
āļāļļāļ⎠āļāļāˇāļ āļ⎠āļāļāˇāļāļģāļŊ āļāˇāļģāˇāļ¸āļ⎠āļąāˇ. āļ¯āļąāˇāļąāˇ āļ¯āļąāˇāļāˇTerritorial thamai ape EEZ aethule itâs under our jurisdiction, ponz ehanam EEZ declare karanne pakatada ,Ike malu alanna puluwan ape fishing boats witharai ,oya EEZ thiyana minerals ape wena ratak ta awilla mine karanna bae,nodanna magul katha nokara hitapan ponz
āļēāˇāļē⎠āļēāˇāļēāˇāļāļē @HKavinda āˇāˇāļāļą āļ´āˇāļąāˇāļąāļē āļāˇāļēāļą āļ⎠āˇāˇāļŠāˇāļē āļāļĢāļąāˇ āļāļąāˇāļą āļāļ´āˇ āļļāļąāˇ. āļ¯āˇāˇāˇ āļāˇāļŊāˇāļēāļ§ āļēāˇāļē⎠āļēāˇāļē⎠āļāˇāļąāˇ.![]()