බම්ප් වෙලා තියෙනව දැක්ක ගමං මතක් වුනේ වෝල්ටර් සුද්දව....පච බාරත නෙගටිව් බොටා බම්පි..
ඔයාලගෙ පැත්තට ඉයෙ පැය 10ක් විදුලිය විසන්දි වුනාද?බම්ප් වෙලා තියෙනව දැක්ක ගමං මතක් වුනේ වෝල්ටර් සුද්දව....![]()
billo mawanawaඔබගේ ප්රදේශයේත් පච බාරත බොටා පැවසු පරිදි පැය 10ක් ඊයේ සිට කපනවනම් පොඩ්ඩක් දැනුම් දෙන්න.
ඉතින් දැනුත් කළුවරේ තමා බෝල ඉන්නේඔවා හැදුවේ නැත්නම් අද අපිට කලුවරේ තමා ඉන්න වෙන්නේ![]()
lol..eka parak mu kiyapu news ekak pora wage mama office eke kiwa lockdown karana news eka lock down kale neh mama cha una
මු කියන ඒවා අනිත් උන්ට කියන්න උබට පිස්සුද යකෝ.eka parak mu kiyapu news ekak pora wage mama office eke kiwa lockdown karana news eka lock down kale neh mama cha una
ඉතින් ඉතින් හසිත.
dollar nathi hinda South African company ekakin nayata ganne
un shipment eka delay karala