🔴 Breaking News | ට්‍රම්ප්ගෙන් ශ්‍රී ලංකාවට 30% ක තීරු බද්දක්!

monson

Well-known member
  • May 7, 2007
    25,764
    28,898
    113
    @monson right now 🤭🤭


    tenor.gif
    ඇයි "Aruna Kumara" tax එක 10% කරගෙනද? :lol: 🤌
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    April 2:
    Japan - 24%
    S. Korea - 25%

    කෝ අඩූ කරලා නැහැනේ. අපිට කීයක් ගහයිද දන්නේ නැහැ.
    44%කට වඩා අඩු ගානකට වැඩේ කරගත්තොත් මාලිමා ආණ්ඩුව ලබන ලොකු ජයග්‍රහනයක් වෙන එක විපක්ශෙට නවත්තන්න බෑ

    @monson මේ ත්‍රෙඩ් එක බුක් මාක් කරන් හිටියෙ ඉඳියෙ.
    https://elakiri.com/threads/trump-announces-a-25-tariff-on-japan-and-south-korea.2216782/
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    30% that is too much

    මම හිතුවා අනුර සහ ආණ්ඩුව දීපු කතා වල හැටියට 5%-10% විතර වෙයි කියල. මේකද සුබ ආරංචිය ?
    5%-10%? trumpta puka dunnat ochchara ganna be yako 😂😂

    ඇයි "Aruna Kumara" tax එක 10% කරගෙනද? :lol: 🤌
    Seeya hitiya nam eka call ekai ban. 🤭🤭

     
    • Love
    Reactions: Draco Malfoy

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113



    පනින එකෙක් පැන පල්ලා
    හිටියොත් කෙලවෙනවා
     

    pdn.ac.lk

    Well-known member
  • Apr 22, 2012
    2,275
    2,399
    113
    518032000_831691319185710_6714370219064062322_n.jpg


    අමෙරිකාව විසින් ශ්‍රී ලංකාවට පනවන තීරුබද්ද ප්‍රකාශයට පත්කර තිබෙනවා.

    ඒ අනුව අමෙරිකාව විසින් ශ්‍රී ලංකාවට 30% ක තීරුබද්දක් පනවා ඇති බවයි නිවේදනය කර තිබෙන්න්නේ.

    මීට පෙර 44% ක තීරු බද්දක් ප්‍රකාශයට පත් කර තිබූ අතර ඒ අනුව 14% කින් නව තීරු බද්ද අඩුවී තිබෙනවා.

    අදාළ නිවේදනය පහතින්.

    686ea09042222pdf_page_0.jpeg


    686ea0904b8d4pdf_page_1.jpeg


    මුන් ලෙටස් ලියන්නෙ justify align කරන් නැතුවද?


    මුන් අපිට thesis ලියද්දි නම් කියන්නෙ කොහොමද? මෙහෙම එකක් දැක්කම නිකන් අන්-ඔෆීසියල් වගේ...
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,764
    28,898
    113
    ඒත් ජෙප්පො කියන්නෙ 14%කින් අඩු කලා කියලා 🤭 🤭
    American embassy එක ඉස්සරහ උද්ගෝෂණ කර කර හිටපු USA flag එක විකුර්ති කරලා උන්ගේ stage වල ගහන ඉතිහාසය පුරාම ඇමරිකාවට බැන බැන හිටපු යල් පැනපු මාක්ස්වාදී මෝඩ ජෙප්පෝ පාලනය කරන රට ඔයින් ගියා මදැයි :lol:

    zcncvSE.jpeg

    B8TqKGD.jpeg

    cW7OPTb.jpeg
     
    Last edited:

    24X7

    Well-known member
  • Oct 22, 2017
    740
    569
    93
    ඈත්ත නම් 30% කින් වැඩි වෙලා එච්චරයි අඩු උන ලබ්බක් නෑ 😂
    සිරාවට මේක තමා ඇත්ත! 30% හ 40% වැඩි වීමටත් පුළුවන් BRICS එකට සෙට් උනාම. නමුත් මේක මොකා හිටියත් ඔය tax එක අපිට ගහනවා...
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    මුන් ලෙටස් ලියන්නෙ justify align කරන් නැතුවද?


    මුන් අපිට thesis ලියද්දි නම් කියන්නෙ කොහොමද? මෙහෙම එකක් දැක්කම නිකන් අන්-ඔෆීසියල් වගේ...
    Mun use karanne left alignment wenna ati. owwa anan manan kiyala muwa aussa ganna epa 😅😅

    ඈත්ත නම් 30% කින් වැඩි වෙලා එච්චරයි අඩු උන ලබ්බක් නෑ 😂
    ඒත් ජෙප්පො කියන්නෙ 14%කින් අඩු කලා කියලා 🤭 🤭
    American embassy එක ඉස්සරහ උද්ගෝෂණ කර කර හිටපු USA flag එක විකුර්ති කරලා උන්ගේ stage වල ගහන යල් පැනපු මාක්ස්වාදී මෝඩ ජෙප්පෝ පාලනය කරන රට ඔයින් ගියා මදැයි :lol:

    23e7049a195cdebc43fa4d538b8538c9.gif


    ජයවේවා . කලාපේ අඩුම එක. අමුඩෙයී පුකයී වගේ උන්න ජපානෙටත් 25% ක් ගහපු එකේ 30%න් බේරුන එක ලොකු දෙයක්
    mewa daanna epa yako kattiya kulappu wenawa 😂😂
     
    • Haha
    Reactions: pdn.ac.lk and Max_r

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    518032000_831691319185710_6714370219064062322_n.jpg


    අමෙරිකාව විසින් ශ්‍රී ලංකාවට පනවන තීරුබද්ද ප්‍රකාශයට පත්කර තිබෙනවා.

    ඒ අනුව අමෙරිකාව විසින් ශ්‍රී ලංකාවට 30% ක තීරුබද්දක් පනවා ඇති බවයි නිවේදනය කර තිබෙන්න්නේ.

    මීට පෙර 44% ක තීරු බද්දක් ප්‍රකාශයට පත් කර තිබූ අතර ඒ අනුව 14% කින් නව තීරු බද්ද අඩුවී තිබෙනවා.

    අදාළ නිවේදනය පහතින්.

    f3d13b7f1d79bab4.jpg

    08c34c89b75b5ca9.jpg

    Lapaya Joint statement kivve mekatada? :lol: