Release date: May 19, 2023 (USA)
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,010 153,060 113 Feb 10, 2023 #1 Release date: May 19, 2023 (USA) Reactions: PHBhagya, Batfleck, jzx and 8 others
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,655 125,246 113 දෙහිවල Feb 10, 2023 #2 Reactions: PHBhagya, jzx, Reincarnator and 1 other person
ahsk123 Well-known member Nov 5, 2008 6,140 746 113 34 ගාල්ලේ Feb 10, 2023 #3 මොනවා කරලා හරි PAUL ලොක්කාව පෙන්නයි කියලා බලන් හිටියේ. ඌ නැති මේවා පරිප්පු නැති හෝටලේ වගේ Reactions: janaka3xx, Walter White, Reincarnator and 1 other person
Sen-lu Well-known member Mar 13, 2019 13,722 34,224 113 In the Dark Tranquillity at the Midway Through ∞ Feb 10, 2023 #4 හොලිවුඩ් සල්මන් පොන්ස් මැරෙනකම් ඕය සීරීස් එක හදයි Reactions: shenat, Walter White, Reincarnator and 3 others
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,381 1 101,254 113 34 Kalutara Feb 10, 2023 #5 මම මේ ත්රෙඩ් එකක් දාන්න ආවේ. දෙමල ෆිල්ම් හදන එකෙක්ද කොහෙද මේ පාරත් ඩිරෙක්ට් කරලා තියෙන්නේ. අර හෙලිකොප්ටර් දෙක ඇදගෙන යනවා කියපන්කො. නයිට්රෝ දාගත්ත ගමන්. ඒකත් පොළොවේදී නෙමෙයි. Reactions: Nebuchadnezzer, Solo Rider, Batfleck and 9 others
මම මේ ත්රෙඩ් එකක් දාන්න ආවේ. දෙමල ෆිල්ම් හදන එකෙක්ද කොහෙද මේ පාරත් ඩිරෙක්ට් කරලා තියෙන්නේ. අර හෙලිකොප්ටර් දෙක ඇදගෙන යනවා කියපන්කො. නයිට්රෝ දාගත්ත ගමන්. ඒකත් පොළොවේදී නෙමෙයි.
War Fighter Well-known member Mar 22, 2017 9,140 1 28,729 113 Feb 10, 2023 #6 නොදකින් මේක දැන් ගූ 70යි Reactions: shenat, Walter White, Reincarnator and 4 others
Z zid2021 Well-known member Oct 7, 2021 1,558 2,685 113 Feb 10, 2023 #7 Reactions: Walter White, Reincarnator, War Fighter and 1 other person
War Fighter Well-known member Mar 22, 2017 9,140 1 28,729 113 Feb 10, 2023 #8 ශුවර් එකටම මේකේ villain තමයි Jonny Sins. ඌ high school එකේ Letty (Dominic’s wife) ගෙ පුප පැලුවා කියලා ආරංචි වෙලා Dominic උගෙන් පලිගන්න යනවා. පස්සේ එලි වෙනවා Jonny කියන්නේ Dominic ගෙ තාත්තගෙ හොර shot එකක් කියලා. අන්තිමට කොහෙන් ගියත් family තමයි Reactions: topguy, jzx, zid2021 and 6 others
ශුවර් එකටම මේකේ villain තමයි Jonny Sins. ඌ high school එකේ Letty (Dominic’s wife) ගෙ පුප පැලුවා කියලා ආරංචි වෙලා Dominic උගෙන් පලිගන්න යනවා. පස්සේ එලි වෙනවා Jonny කියන්නේ Dominic ගෙ තාත්තගෙ හොර shot එකක් කියලා. අන්තිමට කොහෙන් ගියත් family තමයි
chinthi123 Well-known member Dec 26, 2009 1,458 661 113 planet earth Feb 10, 2023 #9 Dwayne Jonson ne ne meke. U hinda tamai tikak hari kick ekak tibbe. U ge anit ewata wada mewala u hodai Reactions: Walter White, Reincarnator, Stimulus mind and 1 other person
Dwayne Jonson ne ne meke. U hinda tamai tikak hari kick ekak tibbe. U ge anit ewata wada mewala u hodai
vito Well-known member May 5, 2008 10,969 1 12,312 113 අදාළ නෑ නේ Feb 10, 2023 #10 the end of the road part 1 Reactions: zid2021, Walter White, Reincarnator and 2 others
Kassaboo Well-known member Jan 27, 2023 525 610 93 Feb 10, 2023 #11 Reactions: Walter White, Reincarnator and Stimulus mind
M E N D I Well-known member Dec 3, 2022 231 295 63 Feb 10, 2023 #12 Reactions: Walter White, Reincarnator and Stimulus mind
Reincarnator Well-known member May 20, 2022 12,739 31,074 113 අපායෙ දොරකඩ Feb 11, 2023 #13 Reactions: Stimulus mind, vito, Walter White and 1 other person
dhanuka kumara Well-known member Jul 30, 2012 5,519 8,985 113 May 19, 2023 #14 Reactions: Stimulus mind
hrm Well-known member Mar 19, 2008 6,001 3,456 113 Battaramulla, Sri Lanka May 19, 2023 #15 Less about cars. More about bold heads. Reactions: jzx, Stimulus mind and dhanuka kumara
jzx Well-known member Apr 26, 2023 861 1,679 93 Mars May 19, 2023 #16 ඉස්සර තිබ්බ මෙව්වා එක නෑ Paul නැති හින්දා + ගොබ්බ Action හින්දා Reactions: Stimulus mind
HAneo Well-known member Jan 30, 2007 12,969 29,168 113 Homagama May 19, 2023 #17 Heshan Daminda said: මම මේ ත්රෙඩ් එකක් දාන්න ආවේ. දෙමල ෆිල්ම් හදන එකෙක්ද කොහෙද මේ පාරත් ඩිරෙක්ට් කරලා තියෙන්නේ. අර හෙලිකොප්ටර් දෙක ඇදගෙන යනවා කියපන්කො. නයිට්රෝ දාගත්ත ගමන්. ඒකත් පොළොවේදී නෙමෙයි. Click to expand... eka thama ban. ehema wenna bane according to the lows of physics Reactions: Stimulus mind
Heshan Daminda said: මම මේ ත්රෙඩ් එකක් දාන්න ආවේ. දෙමල ෆිල්ම් හදන එකෙක්ද කොහෙද මේ පාරත් ඩිරෙක්ට් කරලා තියෙන්නේ. අර හෙලිකොප්ටර් දෙක ඇදගෙන යනවා කියපන්කො. නයිට්රෝ දාගත්ත ගමන්. ඒකත් පොළොවේදී නෙමෙයි. Click to expand... eka thama ban. ehema wenna bane according to the lows of physics
shenat Well-known member May 13, 2007 58,726 87,124 113 ආශ්චර්යමත් රටක May 19, 2023 #18 අපෝ ගූ හැත්තෑවයි අන්තිම කීපයම. සල්ලිත් අපරාදෙ Reactions: Stimulus mind
ahsk123 Well-known member Nov 5, 2008 6,140 746 113 34 ගාල්ලේ May 19, 2023 #19 අලුත් එක බැලුවා. අන්තිමට ආපු දෙක තුනට වඩා පට්ට.. හැබැයි ඒක තවදුරටත් කාර් චිත්රපටියක් නෙමේ. නමුත් පට්ට බැලුවට පාඩු නෑ. Reactions: SanjayRocks and Stimulus mind
අලුත් එක බැලුවා. අන්තිමට ආපු දෙක තුනට වඩා පට්ට.. හැබැයි ඒක තවදුරටත් කාර් චිත්රපටියක් නෙමේ. නමුත් පට්ට බැලුවට පාඩු නෑ.
SSR@ Well-known member Feb 8, 2013 7,718 4,075 113 Kingdom of Hyrule May 19, 2023 #20 James Gunn, Rock karayake pukata payin gahala DCU walin elewwata passe lajja nathuwa aye pora Fast and Furious series ekata awillalu neh Reactions: Batfleck and Stimulus mind
James Gunn, Rock karayake pukata payin gahala DCU walin elewwata passe lajja nathuwa aye pora Fast and Furious series ekata awillalu neh