Muu witharai enne. Henchaiyo ekek wath select wenne naමුට නම් මොකද, මු national list එකෙන් නිකන් ම පාර්ලිමේන්තුවට යනවනේ. මුන්ගේ පක්ෂෙන් චන්දෙ ඉල්ලන උන් ට තමයි ඇපත් නැති වෙන්නේ. මුගේ හෙන්චියෝ ඔක්කොම national list ඉන්න නිසා, බොරුවට සෙට් එකක් චන්දෙ ඉල්ලන්න දැම්මද දන්නේ නැ. මේ පාර චන්දෙ ගොඩක් interesting වෙයි
අප්පෝ සකියා කියන්නෙ ප්රියාන් මැණිගෙ ගල්කොල්ලාසල්ලි වලට ඕනි දෙයක් කරයි
![]()
2019 අශේන් පොන්ස් ගෙ press එකට ගිහින්.
අන්තිමට ඇඩුවෙ මූ නේද.
පරයව fund කරන්නෙත් නාමල් පොන්ස් තමයි.
ඵකක් කියපංකෝ ජෙප්පෝ..ඵක ජෙප්පෙක් කියනවා ප්රියාන්ගෙ ඵකෙක්ලු..තව ඵකෙක් කියනව නාමල්ගෙලු..![]()
එකක් තමයි කිව්වෙ. උබට දෙකක් වගේ පේනවද.
උබලගෙ වගේ කැම්පේන් network එකකට connect වෙලා නෑ නෙ හැමෝම එකම comment එක දාන්න.
Uge PR team ekei ugei talent eka thamai ithin.. aragale kale ahu unaanam okawa gahala maranawa..thawa awurudu 3 kin withara balapan maranna aapu unma okata wendanamaana karanawa
බලපන්කෝ බං මුගේ කතාවේ තියෙන ජෙනුයින් ගතිය
කැරි ජෙප්පෝ අවුරුදු 60 ක් දේශපාලනය කරලාත් කට ඇරියොත් කියන්නේ බොරු
ඔව් බං ඌට හිනා උනාට ඌ දේශපාලන අතින් පරිණත වෙලා එකට මෝඩ ජෙප්පෝ බිත්තරෙන් කොමිස් ගැහුවා කියලා බොරු කියා කියා රට වටේ යනවා තාමUge PR team ekei ugei talent eka thamai ithin.. aragale kale ahu unaanam okawa gahala maranawa..thawa awurudu 3 kin withara balapan maranna aapu unma okata wendanamaana karanawa
මට දැන් නාමල් අයියා ගැන පැහැදීමක් ඇති වේගන එනවා වගේ.

මට දැන් නාමල් අයියා ගැන පැහැදීමක් ඇති වේගන එනවා වගේ.
විහිළුවට කියුවෙ 🥹