Ubala pissuda uu gedarata wela Netflix balanava@yapa100 āļāˇāļŠāļ⎠āļāˇāˇāˇāļģāˇāļ§ āļēāļąāˇāļą āļāļ´āˇ āļ´āˇāļąāˇāļ āˇ![]()
Aduwata ekak hoya hoya hitiya neda?Ubala pissuda uu gedarata wela Netflix balanava![]()
Turkey āļāļģāˇāļąāˇāļ§ support..āļāļąāˇ āļ¯āļąāˇāļąāˇāˇ āļ⎠āļāļ§ āļāˇāˇâāļģāˇāļēāļŊāļēāˇāˇ āļ§āˇāļāļ§āˇ āļĩāļ āļāļąāˇ āļāļ¸āļē⎠āļāˇāļēāļŊāˇ..
āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇāˇ āļļāļĸāļ§āˇ āļāļāˇāļąāˇ 5-10% āˇāˇāˇāļ⎠āļŠāˇāļŊāļģ⎠āļļāˇāļŊāˇāļēāļą 600āļāļ§ āļāˇāļ§āˇāļ§āˇāˇ āˇāˇāļģ⎠āļāļąāˇāˇāļāˇāļēāļą āļāļąāˇāļ⎠āļļāˇāļąāˇāļŠāˇāļāˇāļģ⎠āļŊāˇāļāˇāļ⎠āļāˇāˇāˇ!āļāļē āļąāˇāˇāˇ āļ§āˇāļ āˇāˇāļ¸āļ¯āˇāļ¸ āļāˇāˇāļ§āļē⎠āļ¸āˇāˇāˇāļ§āļē⎠āļāˇāļģāļąāˇāļŠ āļēāļą āˇāˇāļēāļ¯āļ¸ āļ āļ´āˇāļ§ āļ¯āˇāļąāˇāļąāļąāļ¸āˇ āļĢāļē āļ§āˇāļ āļāˇāˇāļŊ āļ¯āˇāļąāˇāļ§ āļāˇāļļāˇāļą
āļ¸āˇāļāļ⎠āļāˇāˇāˇāˇ?āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇāˇ āļļāļĸāļ§āˇ āļāļāˇāļąāˇ 5-10% āˇāˇāˇāļ⎠āļŠāˇāļŊāļģ⎠āļļāˇāļŊāˇāļēāļą 600āļāļ§ āļāˇāļ§āˇāļ§āˇāˇ āˇāˇāļģ⎠āļāļąāˇāˇāļāˇāļēāļą āļāļąāˇāļ⎠āļļāˇāļąāˇāļŠāˇāļāˇāļģ⎠āļŊāˇāļāˇāļ⎠āļāˇāˇāˇ!
------ Post added on Jan 15, 2026 at 11:19 AM
owa ehata mehata karanna yana fuel expense eka cover karagan thama Venezuela allagatteāļāļē āļąāˇāˇāˇ āļ§āˇāļ āˇāˇāļ¸āļ¯āˇāļ¸ āļāˇāˇāļ§āļē⎠āļ¸āˇāˇāˇāļ§āļē⎠āļāˇāļģāļąāˇāļŠ āļēāļą āˇāˇāļēāļ¯āļ¸ āļ āļ´āˇāļ§ āļ¯āˇāļąāˇāļąāļąāļ¸āˇ āļĢāļē āļ§āˇāļ āļāˇāˇāļŊ āļ¯āˇāļąāˇāļ§ āļāˇāļļāˇāļą
Ekak hamba wela thibbaaAduwata ekak hoya hoya hitiya neda?
unge gov wala wada karana un pagawa gannwa but ape un wage ahu wenna neme karanneāļąāˇ āļāˇāļģāˇāļāˇāļē⎠āļāļąāˇāļąāˇāļ⎠āļĸāļąāļāˇāˇāļ§ āļāļāˇāļŊāˇāļŊ āļ´āˇāļąāˇāļąāļą āļāļāˇāļ¯āˇāļ´āļ⎠āļ´āˇāˇāˇāˇāˇāļāˇ! āļ¸āˇāļ¯āļŊ⎠āļāļāļ⎠āļąāļąāˇāļą āļ´āˇāļŊ⎠āˇāˇāļŊāˇ! āļāˇāļģāˇāļē⎠āļ¸āˇāļąāˇāˇāˇāˇāˇāļąāˇāļ§ āļļāˇāļ§āˇāļāˇāļēāˇāļąāˇ āļāļąāˇāļą āļāļāļ⎠āļāˇāļąāļ¸āˇ āļāļģāˇ!
āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇāˇ āļļāļĸāļ§āˇ āļāļāˇāļąāˇ 5-10% āˇāˇāˇāļ⎠āļŠāˇāļŊāļģ⎠āļļāˇāļŊāˇāļēāļą 600āļāļ§ āļāˇāļ§āˇāļ§āˇāˇ āˇāˇāļģ⎠āļāļąāˇāˇāļāˇāļēāļą āļāļąāˇāļ⎠āļļāˇāļąāˇāļŠāˇāļāˇāļģ⎠āļŊāˇāļāˇāļ⎠āļāˇāˇāˇ!
------ Post added on Jan 15, 2026 at 11:19 AM
ahu wela thiyenawa dan godak.. obamage / kamalage set eka dara horuunge gov wala wada karana un pagawa gannwa but ape un wage ahu wenna neme karanne
āļēāˇāˇāļģ⎠āļąāˇāļ¸āˇ āļ¯āˇāļāļ⎠āļāļ āļēāˇāˇāļģ⎠āļāˇāļąāˇāļāˇThread āļāļ āļ¯āˇāļ´āˇ āļąāˇāˇāˇ āļēāˇāļ¯āˇāļ°āļē āļāˇāˇāļŊāˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ. āļēāˇāļ´āļēāˇāļēāļēāˇ, āļ¸āˇāļē⎠āļ¯āˇāļąāˇāļąāļ¸ āļāļāļēāˇ
āļ´āˇâāļģāļāˇāˇ āļ¯āˇāļąāļ´āˇ āļēāˇāļ¯āˇāļ¯ āļ¸āˇāļąāˇāļ¯ 1900 āļ´āˇāˇāˇāˇIran āˇāļŊāļ§ āļ āˇāļēāˇāļąāˇ āˇāļ´āˇāļģāˇāļ§āˇ āļāļģāļēāˇāļ¯? āļ§āļāˇāļģāˇāļ⎠āļąāˇāļģāˇāļ⎠āļāˇāļģāˇāļē⎠āļāļąāˇāļą āļāļąāˇ āļļāļ...
āļēāˇāˇāˇ āļāˇāˇāļąāˇāļē⎠āļāˇāˇâāļģāˇāļēāļŊāļē āˇāˇāļāļąāˇ āļāļąāˇāļąāˇ āļ´āˇāļ¯āˇāļ¸ āļāļąāļāˇāļąāˇ...
āļ āļ āˇāˇāˇāˇ āļŠāˇāļąāˇāļ¸āˇāļģāˇāļ⎠āļāˇāļ¸ āļāļŊāˇāļŊāļąāˇāļą āļāļąāˇ āļąāˇāļ§āˇ āļāļāļ¸ āļāļāļ⎠āˇāˇāļŊāˇ..
āļ§āˇâāļģāļ¸āˇāļ´āˇ āļāˇāˇāˇāˇāˇ āļąāˇāļ§āˇ āļąāļāˇāļąāˇ āļŊ⎠āļāļąāˇ āļąāˇāļāˇāˇ.. āļēāˇāļģāˇāļ´āˇ āˇāˇāļą āļ āˇāļąāļģāļē⎠āļāˇāˇāļ¸ āļāˇāˇāˇāˇāļ¸... āˇāˇâāļģāˇāļąāˇāˇāˇ āļĸāļģāˇāļ¸āļąāˇ āļāˇāˇāļ¸ āļāˇāˇāļ¸ āļēāˇāļ° āļļāļŊāļēāļ⎠āļāˇāļēāˇāļą āļģāļ§āˇāļŊ⎠āļ¯?