I respect Islam alot but I'm not muslim...I'm a theravadist...Are you a moslem?
I support Pakistan...put an end to seperatism....ඉන්දියාවටත් ශුඅර් නැතුව ඇති මොන තම්බියාට උඩවු කරන්නද කියලා, පකිස්තාන් ඔර් බලොකිස්තාන්, දෙකඩ කරන්නද එක් කරන්නද...

"alot: එක ලිව්වුවෙ තටමගෙනද? බොරු එපා ඩොහ්I respect Islam alot but I'm not muslim...I'm a theravadist...
Yes yes...I did so...my grammar is way better than urs btw pons..."alot: එක ලිව්වුවෙ තටමගෙනද? බොරු එපා ඩොහ්
උම්බ දන්නවාද, alot කියලා එකක් නැ හැබයි a lot නම් හරි කියලා
I did so kiyapu eke theruma mokakdha? kokatadha kiwwuwe?Yes yes...I did so...my grammar is way better than urs btw pons...
mama hithanawa thota wadiya ingrisi puluwan kiyala, UK Computer degree ekak thiyenne second class honours upper divisionYes yes...I did so...my grammar is way better than urs btw pons...
I'm still doing my A/L's however I've got a UK Diploma in IT from Esoft Metro Campus...I did so kiyapu eke theruma mokakdha? kokatadha kiwwuwe?
mama hithanawa thota wadiya ingrisi puluwan kiyala, UK Computer degree ekak thiyenne second class honours upper division
------ Post added on May 15, 2025 at 7:23 PM
esoft kawuda ganan ganneI'm still doing my A/L's however I've got a UK Diploma in IT from Esoft Metro Campus...
good luck with the ALs, and you have a diploma, good start and commitmentesoft kawuda ganan ganne
ඔයාගේ campus එකට වඩා ගොඩාක් හොදයිesoft kawuda ganan ganne
Thanks bro
good luck with the ALs, and you have a diploma, good start and commitment
------ Post added on May 15, 2025 at 7:38 PM
university of london dohඔයාගේ campus එකට වඩා ගොඩාක් හොදයි
ඕවට හින වෙවි ඉඳල ඔය සීන් එකම මෙහෙ ඩයස්පෝරා උන් කරන්න හැදුවොත් තමා හිකෙන්නේ. දැම් යුද්ද කරන්න ඕනේ නෑ රටවල් කඩන්න.