රුමේෂ් කෑල්ලක් අනුරාධටත් තියෙනවා නේද? එක නේ මේ තරම් උනන්දු?බම්ප්
මට කිව්ව බම්ප් එකක් දාන්න කියලරුමේෂ් කෑල්ලක් අනුරාධටත් තියෙනවා නේද? එක නේ මේ තරම් උනන්දු?
fast bowler කෙනෙක් ළුපිස්සුද යකෝ . ඕක එක throw එකක් දැම්මම ඇති competition එකකට ලොකු ගානක් හම්බෙනව. අනික World rank 1 විදියට ලොකු ස්පොන්සර්ල සෙට් වෙනවා .
අරක මූ දවස ගානේ බොලේ විසි කර කර ඉන්න ඕනේ නේ .
අනික ලොන්තෙයෝ එකක සෙට් උනාම මූත් ලොන්ත ගොඩේ .
මම ඊයේ vote කරද්දී මූ list එකේ පේන්න වත් හිටියේ නෑ .

එහෙම ලොකුවට ලෙදර් ගහපු එකෙක් නෙවෙයි බන් .fast bowler කෙනෙක් ළු