මෝඩම ප්රශ්නයක් යකෝ. අදාල පොලිස් වසමට මැසෙජ් එක යන්නෙත් කෝල් කරපු එකාගෙ නම්බර් එකත් එක්කනැද්ද?

නෑ බන් ගෙදර එහා පැත්තෙ බෆල් දාල රෑ නිදාගන්න නෑ ලමයිත් අඩනවා මට සුයිසයිඩ් කරගන්න හිතිලා තියෙන්නෙ පුදුම කරුමයක් උන්ට කිහිප දවසක්ම කිව්වා උන් අහන්නෙ නෑ අපි අමාරුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු මහන්සි වෙලා ඇවිත් රෑට නිදාගන්න නෑ සද්දෙ නිසා මන් call කරන්න හැදුවෙමෝඩම ප්රශ්නයක් යකෝ. අදාල පොලිස් වසමට මැසෙජ් එක යන්නෙත් කෝල් කරපු එකාගෙ නම්බර් එකත් එක්ක
උබව වාතයක් නම් බ්ලැක්ලිස්ට් දාන්නත් පුලුවන්. අපි ඕකට සිස්ටම් එකක් ප්ලෑන් කලා කෝල් කරන එකා ඉන්න තැනත් බලාගන්න. මොකද ලොකු ලොකු වතු කාරයෝ නොමිලේ වැඩ ගත්ත නිසා. ඒත් සිස්ටම් එක උන් ඉම්ප්ලිමන්ට් කලේ නෑ.![]()
![]()
![]()
නෑ බන් අර සද්දෙට බෆල් දාන එකක් කියන්නනම්බර් එක විතරක් නෙවෙයි උබ පාරේ බොක්ස් එකකින් ගත්තොත් ඒ වෙලේම කියන්න පුලුවන් කොහේ තියන එකෙන්ද කතා කරන්නේ කියලා. කට්ටිය එවන්නත් පුලුවන් . ආතල් දෙන්න යන්න එපා.
හැංගි හැංගි කියන්න යන්න එපා. සාමාන්ය විදියට කියපන්. උන්ට කොහොමත් වදිනවා කෝල් එක එන තැන..නෑ බන් අර සද්දෙට බෆල් දාන එකක් කියන්න
උන් දැනගත්තට අවුලක් නෑ බන් ඒ ගෙදර උන් දැන ගත්තොත් තමයි අවුල උන් කුනුහරප කියන්න ගන්නවා උදේ ඉදන් රෑ වෙනකන්හැංගි හැංගි කියන්න යන්න එපා. සාමාන්ය විදියට කියපන්. උන්ට කොහොමත් වදිනවා කෝල් එක එන තැන..
කතා කරන එකාට කියන්න පුලුවන් බන්.Aniwaryen wadinawa
But agent ta balanna ba putha
Kisi awulak na complain karapan un awith kiyala nawaththanawa.But ithin call Kare ahalapahala ekek kiyala auto therenawa ehema numbers Nam ithin policiyen denne na.wena kagehari phone ekakin deepan ethakota ithin kawda danne nane.නෑ බන් ගෙදර එහා පැත්තෙ බෆල් දාල රෑ නිදාගන්න නෑ ලමයිත් අඩනවා මට සුයිසයිඩ් කරගන්න හිතිලා තියෙන්නෙ පුදුම කරුමයක් උන්ට කිහිප දවසක්ම කිව්වා උන් අහන්නෙ නෑ අපි අමාරුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු මහන්සි වෙලා ඇවිත් රෑට නිදාගන්න නෑ සද්දෙ නිසා මන් call කරන්න හැදුවෙ
නෑ බන් අර සද්දෙට බෆල් දාන එකක් කියන්න
------ Post added on Oct 10, 2022 at 9:35 PM
Aluthen nam ehemada danne na ban issara nam dunne naකතා කරන එකාට කියන්න පුලුවන් බන්.
ඉස්සර තමයි මාත් කියන්නේ. ඒ කතා කරන්නෙත් පොලිසියේ උන්.Aluthen nam ehemada danne na ban issara nam dunne na
Security reason walata
Ado ow owඉස්සර තමයි මාත් කියන්නේ. ඒ කතා කරන්නෙත් පොලිසියේ උන්.
උන් කියනව කතා කරන box එකේ ඉදල විස්තර .,
ඇත්ත කතාවම කියපන් කෝල් කලාම එතකොට උන් සුදුසු විදියට කරාවි. ස්පෙශල් කියපන් උබෙ නම්බර් එක අදාල පොලීසියට එවන්න එපා කියලා. මොකද ඒ පොලීසියේ අරුන්ගෙ කන්ටෑක්ට් එකක් ඉදියෝත් ඌට නම්බර් එක ගන්න පුලුවන්. එහෙම කන්ටෑක් එකක් නැත්තන් පොලීසියෙන් උබේ නම්බර් එක කොහොමත් අරුන්ට දෙන්නෙ නෑ. කෝල් එක රෙකෝඩ් වෙනවා උබට පස්සෙ ප්රශ්නයක් උනොත් ආයෙත් කෝල් කරලා අදාල පොලීසියට විරුද්දව කම්ප්ලෙන් කරපන් 119 එකටම.නෑ බන් ගෙදර එහා පැත්තෙ බෆල් දාල රෑ නිදාගන්න නෑ ලමයිත් අඩනවා මට සුයිසයිඩ් කරගන්න හිතිලා තියෙන්නෙ පුදුම කරුමයක් උන්ට කිහිප දවසක්ම කිව්වා උන් අහන්නෙ නෑ අපි අමාරුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු මහන්සි වෙලා ඇවිත් රෑට නිදාගන්න නෑ සද්දෙ නිසා මන් call කරන්න හැදුවෙ
නෑ බන් අර සද්දෙට බෆල් දාන එකක් කියන්න
------ Post added on Oct 10, 2022 at 9:35 PM
ලොල් කියල තමා කියන්න තියෙන්නෙඋන් දැනගත්තට අවුලක් නෑ බන් ඒ ගෙදර උන් දැන ගත්තොත් තමයි අවුල උන් කුනුහරප කියන්න ගන්නවා උදේ ඉදන් රෑ වෙනකන්