12000කට වගේ හොඳ ෆෝන් එකක් කියපල්ලකො

rashmi86

Well-known member
  • Jun 10, 2016
    1,335
    204
    63
    Xiomi redmi go එක කොහොමද?

    hodai.gewana ganata godakma watinawa.math gaththa.13500k giya okkoma back cover dala full temp gahala.
    * battery dawas 2k wage tiyenawa.mama thama net giyenam na.card dammema naha.candy crush gahanawa.ekanisa dawas 2k wage tama.
    * ekama aula hand free nalu kisima xiomi phone ekakata.
    * tawamanam hirawena aul mukut na.
    * touch ekanak kiyanna taram aulak naha.godak hodata wada.
    * cam eka godak hodai.smahara phone wala 8,10,12mp tiyenawa kiuwata meke 8mp hariyanna photo eka quality hodai.
    * tawa aulak tama call ekak eddi ho yaddi contack number eakata dana photo eka choti raumaka tiyenne...mama hitanne aluth vertion eka nisa wenna ati.4.4.4 wage samsung wala full screen eken bagayakma contack image eka penawane....
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    Samsung Galaxy J1 eka moko ? supiri phone Samsung thama , price hariyata danne na , oya gana wage athi :yes:

    google karapan samsung j1 price in sri lanka kiyala
     
    Last edited:

    rashmi86

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    1,335
    204
    63
    Samsung Galaxy J1 eka moko ? supiri phone Samsung thama , price hariyata danne na , oya gana wage athi :yes:

    Samsung j1 aluth eka 14500k wenawa.eke display eka hodai go ekata wada.namuth j1 ekata wada go eka lokui tikak...matanam j1 ekata wada go eka hoday.
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    hodai.gewana ganata godakma watinawa.math gaththa.13500k giya okkoma back cover dala full temp gahala.
    * battery dawas 2k wage tiyenawa.mama thama net giyenam na.card dammema naha.candy crush gahanawa.ekanisa dawas 2k wage tama.
    * ekama aula hand free nalu kisima xiomi phone ekakata.
    * tawamanam hirawena aul mukut na.
    * touch ekanak kiyanna taram aulak naha.godak hodata wada.
    * cam eka godak hodai.smahara phone wala 8,10,12mp tiyenawa kiuwata meke 8mp hariyanna photo eka quality hodai.
    * tawa aulak tama call ekak eddi ho yaddi contack number eakata dana photo eka choti raumaka tiyenne...mama hitanne aluth vertion eka nisa wenna ati.4.4.4 wage samsung wala full screen eken bagayakma contack image eka penawane....

    මොකක්ද මේ කතාවෙ තේරුම ? :eek:
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    u kiyanne ara issara nokia phone ehema awe patta handfree set ekak box ekath ekkama.anna e wage na kiyala. :lol:

    handfree thiya cable ekawath aawada mathaka na.charger eka nan thiyenawa :lol:

    :lol:
    මං හිතුව handsfree ගහන්න බැරි වෙන්න පෝට්ස් වත් නැතුව හදල කියල :lol:
     
    • Like
    Reactions: lk-maare

    S.Akalanka

    Well-known member
  • May 10, 2017
    2,729
    192
    63
    machan mama nam kiyanne kawru mona kiwwath kamak na umba samsung ganna epa kiyana eka witharai, mokada samsung thama android kawe.
    ita wada nambui etel, to bird ho pita kotuwen namak nathi mokak hari anin

    :lol:
    paw bn uba

    moko une :sorry: