Xiomi redmi go එක කොහොමද?

Samsung Galaxy J1 eka moko ? supiri phone Samsung thama , price hariyata danne na , oya gana wage athi![]()

Samsung j1 aluth eka 14500k wenawa.eke display eka hodai go ekata wada.namuth j1 ekata wada go eka lokui tikak...matanam j1 ekata wada go eka hoday.
aluth ekama one na ne mu ta , budget ekata set wenna 2016 model eka athi ne
![]()





hodai.gewana ganata godakma watinawa.math gaththa.13500k giya okkoma back cover dala full temp gahala.
* battery dawas 2k wage tiyenawa.mama thama net giyenam na.card dammema naha.candy crush gahanawa.ekanisa dawas 2k wage tama.
* ekama aula hand free nalu kisima xiomi phone ekakata.
* tawamanam hirawena aul mukut na.
* touch ekanak kiyanna taram aulak naha.godak hodata wada.
* cam eka godak hodai.smahara phone wala 8,10,12mp tiyenawa kiuwata meke 8mp hariyanna photo eka quality hodai.
* tawa aulak tama call ekak eddi ho yaddi contack number eakata dana photo eka choti raumaka tiyenne...mama hitanne aluth vertion eka nisa wenna ati.4.4.4 wage samsung wala full screen eken bagayakma contack image eka penawane....

මොකක්ද මේ කතාවෙ තේරුම ?![]()


u kiyanne ara issara nokia phone ehema awe patta handfree set ekak box ekath ekkama.anna e wage na kiyala.
handfree thiya cable ekawath aawada mathaka na.charger eka nan thiyenawa

machan mama nam kiyanne kawru mona kiwwath kamak na umba samsung ganna epa kiyana eka witharai, mokada samsung thama android kawe.
ita wada nambui etel, to bird ho pita kotuwen namak nathi mokak hari anin


මං හිතුව handsfree ගහන්න බැරි වෙන්න පෝට්ස් වත් නැතුව හදල කියල![]()


ඒ පැපොල් 