12V solar stand fan

NEMISIS

Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,588
    113
    Colombo
    අර Off grid FB page එකේ ඕවා විකුනනවා නේ
    බස් මොඩිෆයි කරන තැං වලත් තියනවා ලේලන්ඩ් වලට හයි කරන්න ගෙනාපුවා
     
    • Love
    Reactions: silentsahan

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,907
    6,788
    113
    39
    Galle
    අර Off grid FB page එකේ ඕවා විකුනනවා නේ
    බස් මොඩිෆයි කරන තැං වලත් තියනවා ලේලන්ඩ් වලට හයි කරන්න ගෙනාපුවා
    Stand fan (Pedestal fan) ekak hewwe room ekata :D
     
    • Haha
    Reactions: silentsahan

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    අර Off grid FB page එකේ ඕවා විකුනනවා නේ
    බස් මොඩිෆයි කරන තැං වලත් තියනවා ලේලන්ඩ් වලට හයි කරන්න ගෙනාපුවා
    ado mth hena asai jundi fan ekata :love2: :love2: :love2: :love2:

    eka dala motor bottuwak hadanna one 🥴
     
    • Love
    Reactions: windows_ubuntu

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    ado mth hena asai jundi fan ekata :love2: :love2: :love2: :love2:

    eka dala motor bottuwak hadanna one 🥴
    ආස උනාට කරන්ඩ යන්න එපා. උබ නැති වෙලවේ කෙලි පොඩිත්ත ඕක කානුවකට දාගෙන ඒකේ නැගල ගියොත් ආයි කොහෙන් හොයන්නද නෙහ්හ්