2010 ඇඩ්සෙන්ස් කී වර්ඩ්ස් [නොමිලේ]

Jan 5, 2010
879
22
0
2010 ඇඩ්සෙන්ස් කී වර්ඩ්ස් [නොමිලේ]

2010 ඇඩ්සෙන්ස් කී වර්ඩ්ස් ටික මම අද සල්ලි දීලා ගත්තා.. ඇඩ්සෙන්ස් හරියට කරන්න කැමති... කර ගෙන යන අය මෙතන පොස්ට් කරන්න..

රූල්ස් :-

1. මම පී.එම් කරන කී ටික වෙන අයට දෙන්න බැහැ.
2. තමන් ගෙ බ්ලොග් එකේ මම කියන විදිහට පේජ් හදන්න ඕන.


සැලකිය යුතුයි :-

මේකෙන් කිසිම ආකාරයකට ට්‍රැෆික් වැඩි වෙන්නෙ නැහැ. මේකෙන් වෙන්නෙ කවුරු හරි ඇඩ් ක්ලික් කරහම 1ක ක්ලික් එකකට
$5-$45 වගේ ගානක් ලැබෙන එකයි
 

thelaa rox

Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    me nangi meke inne otuwo nemei
    google keyword tracker eken owa ton ekak hoyaganna puluwan..,

    anika DP wage forum wala ton ganan tiyenawa :lol:

    oken hama click ekakatama 5$ gane nam enne na mona keyword eka ta optimize kalath
     
    Jan 5, 2010
    879
    22
    0
    me nangi meke inne otuwo nemei
    google keyword tracker eken owa ton ekak hoyaganna puluwan..,

    anika DP wage forum wala ton ganan tiyenawa :lol:

    oken hama click ekakatama 5$ gane nam enne na mona keyword eka ta optimize kalath

    ඉතින් මම විකුනණ් කනවා නෙමේ නෙ?? නිකම්ම නෙ දෙන්නෙ !!! හොදක් කියන්න දිව නැවෙන්නෙම නැහැ නෙ??
     

    thelaa rox

    Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    ඉතින් මම විකුනණ් කනවා නෙමේ නෙ?? නිකම්ම නෙ දෙන්නෙ !!! හොදක් කියන්න දිව නැවෙන්නෙම නැහැ නෙ??


    oya nikan boru begal kiyala meke inna eun gonata andanna hadana ekane waradi
    HPK walata traffic aran denne oyada?
    HPK kala wage nemei ewata legit traffic tiyenna one
    :P

    ewa HPK wela tiyenne ewata quality traffic one nisa:P

    hodak kiyannama wade :lol:
     
    Jan 5, 2010
    879
    22
    0
    oya nikan boru begal kiyala meke inna eun gonata andanna hadana ekane waradi
    HPK walata traffic aran denne oyada?
    HPK kala wage nemei ewata legit traffic tiyenna one
    :P

    ewa HPK wela tiyenne ewata quality traffic one nisa:P

    hodak kiyannama wade :lol:

    ඔයා කාට හරි කියල දුන්නද?? ලොල්... උපදෙස් දෙන්න නම් කෝටියක් ඉන්නවා.... ඒ උනාට වැඩක් කරන්න එකෙක් වත් නැහැ
     

    thelaa rox

    Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    ඔයා කාට හරි කියල දුන්නද?? ලොල්... උපදෙස් දෙන්න නම් කෝටියක් ඉන්නවා.... ඒ උනාට වැඩක් කරන්න එකෙක් වත් නැහැ

    man nam kiyala dipu aya innawa..,
    eth man boruwata show danna yanne na oya wage :lol:

    meke inne gonnu unta one ekak kiuwaki kiyala hithan innawanam eka hithen ayin karaganna danwath
     
    Jan 5, 2010
    879
    22
    0

    man nam kiyala dipu aya innawa..,
    eth man boruwata show danna yanne na oya wage :lol:

    meke inne gonnu unta one ekak kiuwaki kiyala hithan innawanam eka hithen ayin karaganna danwath

    කොල්ලෙක් කොල්ලෙක් ට උදව් කලොත් වෙස්සන්තර......
    කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක්ට උදව් කලොත් ඇඩ් එක............
    මේවා ගැන කත කරනවට වඩ හොදයි නිකම් ඉන්නවා.. ඔයා කැමති දෙයක් කියන්න.. මම මගේ වැඩේ කරන් යන්නම්
     

    thelaa rox

    Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    කොල්ලෙක් කොල්ලෙක් ට උදව් කලොත් වෙස්සන්තර......
    කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක්ට උදව් කලොත් ඇඩ් එක............
    මේවා ගැන කත කරනවට වඩ හොදයි නිකම් ඉන්නවා.. ඔයා කැමති දෙයක් කියන්න.. මම මගේ වැඩේ කරන් යන්නම්

    kauda kollo kello gana kiuwe :lol: :lol: :lol:
    anna hithe tiyena eka eliyata pannane


    oya udau kalata kamak na
    eth anith aya dan na kiyala
    eyala oya kiyana one ekak piligaththa kiyala
    eken nikan ayuthu wasi ganna epa :)