kauda kollo kello gana kiuwe![]()
![]()
anna hithe tiyena eka eliyata pannane
oya udau kalata kamak na
eth anith aya dan na kiyala
eyala oya kiyana one ekak piligaththa kiyala
eken nikan ayuthu wasi ganna epa![]()
![]()
ehemath case ekakda
![]()



මම සල්ලි වලට නෙමේ ඇඩ්සෙන්ස් කියලා දෙන්නෙ.... නිකම්.. කට්ටිය රැපිඩ්ශෙයා විකුනන කොට ඔයාල ඒවට විරුද්ද වෙනවද?? තව අය එළකිරි එක ඇතුලෙ බිස්නස් කරද්දි ඔයාල විරුද්ද වෙනවද?? නැහැ නෙ?? මම ගත්තම එකම එක අයුතු වාසියක් කියන්න බලන්න.. මම මේ දැන් එළකිරි එකෙන් යනවා




මම සල්ලි වලට නෙමේ ඇඩ්සෙන්ස් කියලා දෙන්නෙ.... නිකම්.. කට්ටිය රැපිඩ්ශෙයා විකුනන කොට ඔයාල ඒවට විරුද්ද වෙනවද?? තව අය එළකිරි එක ඇතුලෙ බිස්නස් කරද්දි ඔයාල විරුද්ද වෙනවද?? නැහැ නෙ?? මම ගත්තම එකම එක අයුතු වාසියක් කියන්න බලන්න.. මම මේ දැන් එළකිරි එකෙන් යනවා





meke business karanawata kauruth wirudda na..,
RS nikan hambawen nane ekko salli deela ganna one naththam RS points convert karanana one itin ewa wikunana eka memberslata kochchara sewayakda
mama adath ehema gaththa acct ekakin thama download kale
eka google parak dala hoyaganna puluwan ewa salliwalata gaththa kiyala anith aya athare bedala dena eka ayuthu wasiyak thamai
naththam wena mokakda
mama me thread eka bump kala athi ...,
oyata anith ayata udau karanna onenam UDAU karanna nikan gonata andanna epa
so.., GN TC cya![]()
wasiya kiyala thiyenne nangi malli dakke naddaහික්... හික්.... දැන් මට ලැබෙන වාසිය මොකක්ද?? දුවන්න දුවන්න.... කියන්න දෙයක් නැති උනාම දුවන්න


හික්... හික්.... දැන් මට ලැබෙන වාසිය මොකක්ද?? දුවන්න දුවන්න.... කියන්න දෙයක් නැති උනාම දුවන්න

ow ban
oya kasilla tihyena gay dials ennawaney
aawage tamai ethin
oya kushani da kauda kiyana kenath

ganan ganna epa ban
ehema unuth inna epe
dan me thread eka dala karanneth oya wage wadak ne![]()


මේක වැදගත් එකක්... මුඩුක්කු වල ඉන්නා නපයි සිපයින්ට මොන ඇඩ්සෙන්ස් ද?


