2010 ඇඩ්සෙන්ස් කී වර්ඩ්ස් [නොමිලේ]

Jan 5, 2010
879
22
0
kauda kollo kello gana kiuwe :lol: :lol: :lol:
anna hithe tiyena eka eliyata pannane


oya udau kalata kamak na
eth anith aya dan na kiyala
eyala oya kiyana one ekak piligaththa kiyala
eken nikan ayuthu wasi ganna epa :)

මම සල්ලි වලට නෙමේ ඇඩ්සෙන්ස් කියලා දෙන්නෙ.... නිකම්.. කට්ටිය රැපිඩ්ශෙයා විකුනන කොට ඔයාල ඒවට විරුද්ද වෙනවද?? තව අය එළකිරි එක ඇතුලෙ බිස්නස් කරද්දි ඔයාල විරුද්ද වෙනවද?? නැහැ නෙ?? මම ගත්තම එකම එක අයුතු වාසියක් කියන්න බලන්න.. මම මේ දැන් එළකිරි එකෙන් යනවා
 

panchaz

Well-known member
  • Mar 31, 2009
    11,832
    451
    83
    The Estadio Santiago Bernabéu
    මම සල්ලි වලට නෙමේ ඇඩ්සෙන්ස් කියලා දෙන්නෙ.... නිකම්.. කට්ටිය රැපිඩ්ශෙයා විකුනන කොට ඔයාල ඒවට විරුද්ද වෙනවද?? තව අය එළකිරි එක ඇතුලෙ බිස්නස් කරද්දි ඔයාල විරුද්ද වෙනවද?? නැහැ නෙ?? මම ගත්තම එකම එක අයුතු වාසියක් කියන්න බලන්න.. මම මේ දැන් එළකිරි එකෙන් යනවා

    :shocked::shocked::lol::lol:
    oya yanawda ane hodai yanna yanna aaye enna epa patta palatey
     

    thelaa rox

    Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    මම සල්ලි වලට නෙමේ ඇඩ්සෙන්ස් කියලා දෙන්නෙ.... නිකම්.. කට්ටිය රැපිඩ්ශෙයා විකුනන කොට ඔයාල ඒවට විරුද්ද වෙනවද?? තව අය එළකිරි එක ඇතුලෙ බිස්නස් කරද්දි ඔයාල විරුද්ද වෙනවද?? නැහැ නෙ?? මම ගත්තම එකම එක අයුතු වාසියක් කියන්න බලන්න.. මම මේ දැන් එළකිරි එකෙන් යනවා

    meke business karanawata kauruth wirudda na..,
    RS nikan hambawen nane ekko salli deela ganna one naththam RS points convert karanana one itin ewa wikunana eka memberslata kochchara sewayakda
    mama adath ehema gaththa acct ekakin thama download kale :rofl:


    eka google parak dala hoyaganna puluwan ewa salliwalata gaththa kiyala anith aya athare bedala dena eka ayuthu wasiyak thamai
    naththam wena mokakda


    mama me thread eka bump kala athi ...,
    oyata anith ayata udau karanna onenam UDAU karanna nikan gonata andanna epa

    so.., GN TC cya :rolleyes::rolleyes:;);)
     
    Jan 5, 2010
    879
    22
    0
    meke business karanawata kauruth wirudda na..,
    RS nikan hambawen nane ekko salli deela ganna one naththam RS points convert karanana one itin ewa wikunana eka memberslata kochchara sewayakda
    mama adath ehema gaththa acct ekakin thama download kale :rofl:


    eka google parak dala hoyaganna puluwan ewa salliwalata gaththa kiyala anith aya athare bedala dena eka ayuthu wasiyak thamai
    naththam wena mokakda


    mama me thread eka bump kala athi ...,
    oyata anith ayata udau karanna onenam UDAU karanna nikan gonata andanna epa

    so.., GN TC cya :rolleyes::rolleyes:;);)

    හික්... හික්.... දැන් මට ලැබෙන වාසිය මොකක්ද?? දුවන්න දුවන්න.... කියන්න දෙයක් නැති උනාම දුවන්න