Col 07![]()
Bala welapemi nela ganu beri col 07 sihine![]()
කෙල්ල කොලඹ සිලෙක්ට් වුනා නේ
ඒකෙං පස්සෙද උඹට depression හැදුනෙ ? 
Col 07![]()
Bala welapemi nela ganu beri col 07 sihine![]()
ඒකෙං පස්සෙද උඹට depression හැදුනෙ ? 
කෙල්ල කොලඹ සිලෙක්ට් වුනා නේඒකෙං පස්සෙද උඹට depression හැදුනෙ ?
![]()
ubata therum krla wedak na bn owwa

කැමති නැත්තං නිකා ඉඳපං ඉතිං 
හොයලා දියං කො හැබැයි කොලඹ ඉස්කෝලෙක එකක්
එහෙම කොහොමද බං හොයන්නෙ. ඉස්කෝලෙ වැටෙන්නෑනෙ.
6 වෙනි පාරත් කරමුrevision යනවනං කියපං මාත් එන්න ඕනෙ
![]()
6ත් දානවා 
Ehenam wedak na![]()
විහිලුවට එක එක ඒව කිව්වට එහෙම හැම මඟුලම ජෝක් එකට ගන්නෑ බංකැමති නැත්තං නිකා ඉඳපං ඉතිං
![]()
Ai Yako colombo Kohe da Engineering
Mora tama 1st

Whats so good in col 7

![]()
shit bn i missed col 07
Science eke open canteen eke idan ground eka through rata recourse idan thummulla paththata yana thumulle idan cmbta ena wahana wala light eliya balan innakota mara feeling ekak enne bn![]()
ube koheda bn inneScience eke open canteen eke idan ground eka through rata recourse idan thummulla paththata yana thumulle idan cmbta ena wahana wala light eliya balan innakota mara feeling ekak enne bn![]()

උඹට හොඳටම ශුවර්ද උඹට තියෙන්නෙ depression විතරයි කියල ?![]()
ayi![]()
na bn sure na thawa athi
අංගොඩට කෝල් කරන්න වෙයි වගේ. උඹට ඔච්චර ආස නං ඉතිං ඒ පැත්තෙන් යන වෙලාවක ඕපන් එකෙං කාල පාර දිහා බලාගෙන ඉඳපංකො 