2019 president election result eka anuva
SLFP 129
jvp 03
unp+samagi+tamil 93
eregoda899,
unp , samgi and tamil breakdown eka dapan
Last edited:
2019 president election result eka anuva
SLFP 129
jvp 03
unp+samagi+tamil 93
unp 8 ,Tamil 16, SJB 76unp , samgi and tamil breakdown eka dapan
පොහොට්ටුවට රිශාඩ්ලා හකීම්ලා වගේ උන්ව අරගෙන තුනෙන් දෙක හදාගන්න තියන්න එපා. ජන්දෙන්ම තුනෙන් දෙක හදලා දෙන්න
minisunta mole amaaruwak tiyenwa kiyala hituwada 2/3 denna? mona labbaktada 2/3 onee munta?පොහොට්ටුවට රිශාඩ්ලා හකීම්ලා වගේ උන්ව අරගෙන තුනෙන් දෙක හදාගන්න තියන්න එපා. ජන්දෙන්ම තුනෙන් දෙක හදලා දෙන්න
Bump
ශ්රී ලංකා පොදුජන පෙරමුණ -130Umbe prediction ekath meke dapan.. man table eka udpate karannam,
ජෙප්පෝ න් ට ආසන දෙකක් ගනී .ඡන්ද 3% තිබුණේ ජනාධිපතීරණයට . මහා මැතිවරණයට 3% අඩුවෙනවා මිසක් වැඩි වෙන්නේ නැහැ. Bonus ආසනත් එන්නේ නැහැනේ 5% ට අඩුනම්මේක වෙන්ඩ බැනෙ මචන්, හු ඇන් පි එක දෙකට කැඩුනම ජෙප්පො කොහොමද ආසන 4ක් ගන්නෙ???? ප්රධාන පක්ශ 3කට විතරයි මේ ක්රමේ යටතෙ ආසන යන්නෙ , ඉතාම විලර අවස්තාවකදි 4කට යයි ඒත් 99% පක්ශ 3යි..
කොහොමත් පසුගිය ජනාධිපතිවරණ චන්ද එක්ක බලද්දි ජෙප්පො මුලු ලoකාවෙන්ම 5%ක් ගනි කියන්ඩ බැ, ඒක නිසා අනිත් පොහොට්ටු ,අලි ,ටෙලිපෝන්,tna අතර මොන අනුපාතෙන් ආසන බෙදුනත් ඔය ජෙපි ආසන 4 හීනයක් විතරයි...
සමානුපාතික ඡන්ද ක්රමයෙන් මහ මැතිවරණයකදී බෝනස් සීට් හම්බෙන්නෙ අදාල දිස්ත්රික්කය ජයග්රහණය කරන පක්ශයට.
මේව ලංකාවෙ දේශපාලනේ මූලික දැනුම.
දන්නෙ නැත්තන් කියවල බලන්න මන්ත්රීවරු බෙදෙන්නෙ කොහොමද කියලා..
පොඩි උදාහරණයක් කියන්නම් ගොඩක් අය මේකෙ කියෙව්වට මේ මූලික දැනුමවත් නැති බව පේන නිසා..
කොළඹට සම්පූර්ණ මන්ත්රීවරු 19ක් ඉන්නවා. ඒකෙන් බෝනස් එක අයින් කලාම 18යි.
ඊලඟට දිස්ත්රික්කෙ වලංගු ඡන්ද වලින් 5% ට වඩා ගත්ත පක්ශ වල ඡන්ද ප්රමාණය විතරක් සැළකිල්ලට ගන්නවා..
2015 දි ආසන්න වශයෙන්
UNP 674,000 UPFA 474,000 JVP 81,000
එකතුව =1,229,000
එකතුව බෝනස් සීට් එක නැතුව ඉතුරු ගාණෙං බෙදනවා ඒ කියන්නෙ 18න්
එතකොට = 68,277ක් වගේ ඕනි එක සීට් එකක් ගන්න.
ඊලඟට එක් එක් පක්ශ වල ඡන්ද ගාන මේ ෆැක්ටර් එකෙන් බෙදනවා..
එතකොට
UNP = 674000/68277= 9.87
UPFA = 474000/68277 = 6.94
JVP = 81000/68277 = 1.18
එතකොට පූර්ණ සංඛ්යාව බැලුවම
UNP 9යි UPFA 6යි JVP 1යි සීට් 18න් 16ක් එනවා මුලින්ම. 2ක් ඉතුරුයි.
ඊට පස්සෙ කෑලි බලනවා. ඔය කෑල්ලෙන් එනව කියන්නෙ ඒකට.
එතකොට මුලින්ම 0.94ක් තියෙන UPFA එකටයි 0.87ක් තියෙන UNP එකටයි ඉතුරු දෙක හම්බෙනවා. දිස්ත්රික්කෙ දිනපු නිසා UNP එකට බෝනස් සීට් එකත් හම්බෙනවා..
එතකොට Final Result
UNP 11
UPFA 7
JVP 1
JVP එක කොළඹ ගම්පහ හැමදාම දිනුවේ Per Seat Factor එක අරගෙන. කෑල්ලෙන් නෙමෙයි.
අනිත් එක 5% ක් නැත්තන් ලිස්ට් එකෙන්වත් මන්ත්රීකමක් හම්බෙන්නෙ නෑ කියල කොහෙවත් නෑ..
උදා 2000දි 1.48% ක් ගත්ත සිහල උරුමෙට ජාතික ලයිස්තුවෙන් එක මන්ත්රීකමක් හම්බෙනවා..
හොරුන්ට බැන බැන ඉන්නවා.. චන්දයක් ලන්වෙනකොට හොරුන් ගන්න ආසන ගාන ගනන් කරන්න ත්රෙඩ් දානවා..
මරු කොමඩි නේ ඕයි මේවා..
තව කැමති අය තමන්ගේ ප්රේඩික්ෂන් එක දාපල්ලා. දැනට දාපු එළකිරියන්ස්ලාගේ update එක
View attachment 84275