Thiyenawa docter mobile website eke balapan30 අඩුවෙන් නම් නෑ බන්
Thiyenawa docter mobile website eke balapan30 අඩුවෙන් නම් නෑ බන්
Ow bn mama ekak gaththa. aulk na android go nisa pixel ekak wage ui ekath. multiple task karanna puluwan. loku aulk na 25ta padu na.Hodaida?
Thanks machoOw bn mama ekak gaththa. aulk na android go nisa pixel ekak wage ui ekath. multiple task karanna puluwan. loku aulk na 25ta padu na.
32 kata wage 4gb eka tiyanawa. eka tama aduwatama brand new tiyenne. 5000batery nisa awlak neරැම් එක මදිද බන් ඇප් 2 එක පාර දුවා ගන්න?
බැටරි කොහොමද
4gb ඇද්ද multitasking වලට32 kata wage 4gb eka tiyanawa. eka tama aduwatama brand new tiyenne. 5000batery nisa awlak ne
madi itin. oyaganata tiyenne ocharai.4gb ඇද්ද multitasking වලට
බැටරිය නම් හොදයි
Samsung A04core should be 30 by nowGeeks කොල්ලොනේ හෙල්ප් එකක් ඕනි![]()