Good..
read karanna kammali hithenne naha.. eka eka paragraphs wena wena colours walin nisa![]()



thanks brothanks bro

සුදු මහත්තයා;10100716 said:niyamai machan. godak wadagath..![]()
ela ela niyamai yaluwa
tnX bRooooooooooooooo
watin inFo tikak..
