6.45 GB Witcher season 1 එක seedr.cc දාල දෙන්න පුළුවන් පින්වතෙක් ඉන්නවද ??

hgarts

Well-known member
  • Jan 22, 2018
    1,064
    1,021
    113
    මෙන්න ලින්ක් එක මේ දෙකම එකයි මොකක් හරි එකක් දාල දෙන්න

    Torrent 2
    Torrent

    bump
    ------ Post added on May 8, 2022 at 9:27 AM
     

    xVOLDYx

    Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    බලන PC එකේ phone එකේ performance අවුලක් නැත්නම් ඔය ටික x265 HEVC විදියට තියෙන videos වලින් download කරගන්න. file size එක අඩුයි
     

    asbestos

    Well-known member
  • May 5, 2022
    2,200
    2,656
    113
    සංසාරය
    ටෙලිග්‍රෑම් එකේ නම් තියෙනව. හිටාන් ලින්ක් එකක් හොයල දාන්න
     

    DHE

    Well-known member
  • Oct 31, 2021
    1,941
    3,609
    113
    Anuradhapura
    puluwan nam loku deyak machan. direct download karanna puluwanda
    32.00 MB of 6.45 GB
    Speed: 340.96 KB/sec
    ETA: 5h, 28m

    Direct download nm puluwan
    eth meke seedersla nane bn 🥲
    madden nathara weida danne na
    Ekko Telegram eken wage hoyaganna naththm RDP/VPS ekk hari thiyena kenekta kiyanna

    PS-Upload failed
     
    • Like
    Reactions: hgarts

    hgarts

    Well-known member
  • Jan 22, 2018
    1,064
    1,021
    113
    තෑන්ක්ස් හැමෝටම solution එකක් හම්බුනා :love:
     

    lalindutj

    Well-known member
  • Sep 12, 2010
    3,267
    1,166
    113
    kPoMnpD.png


    https://www.seedr.cc/download/archi...9da5d476b54bc59b570036414d0a5a&exp=1652070360