75 කට වගේ ගන්න පුලුවන් හොද ලැප්ටොප් එකක් මොක&a

SinhaRuba

Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    75 කට වගේ ගන්න පුලුවන් හොද ලැප්ටොප් එකක් මොක&a

    මචං 75 කට වගේ ගන්න පුලුවන් හොද ලැප්ටොප් එකක් මොකක්ද?

    Development වලට නෙවෙයි Internet යන්නයි word, power point වගේ පොඩි පොඩි වැඩ වලට ගන්නයි විතරයි, බැටරිය නම් ටිකක් වෙලා අල්ලන එකක් වෙනවනම් හොදයි
     
    • Like
    Reactions: Nadun26

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ASUS ganna battery eka sira , mama aragena 3 years yaka wage wada battery eka still same , patta gahala thiyanawa :P , John keels or EPSI nathname meka inanwa Uraj eyagene ganna :)
     
    • Like
    Reactions: SinhaRuba

    SinhaRuba

    Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    ASUS ganna battery eka sira , mama aragena 3 years yaka wage wada battery eka still same , patta gahala thiyanawa :P , John keels or EPSI nathname meka inanwa Uraj eyagene ganna :)


    ASUS nam patta thamai machan mage laga tiyana eka dan 10 yr wenawa thama yaka wage wada battry nam dan na nikan power ekata gahala wada karanne


    eth dan ena ewage batteryeka awl kiyala e thread eke dala tiyanawane godak un
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1709105&page=66
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ASUS nam patta thamai machan mage laga tiyana eka dan 10 yr wenawa thama yaka wage wada battry nam dan na nikan power ekata gahala wada karanne


    eth dan ena ewage batteryeka awl kiyala e thread eke dala tiyanawane godak un
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1709105&page=66


    mage X555LD ekake thiyanne 2015 Jan gathe no issue yet battery 2-2.5 hours wage thama thiyanawa awulake na , mama 24 hours on ma thiyala thiyanawa heat wenne na wadiya :)

    aluth ewala case da danne na :no:
     

    redvirus

    Junior member
  • Jan 28, 2009
    49
    2
    8
    HOME
    i3, i5, 4th 5th gen laptop, 45000 විතර ගන්න පුලුවන්.

    eg:
    Lenovo ideapad100, i3 5020U, 8GB/4GB ram, 1TB HDD

    Bat life , 4+ hours.
     
    • Like
    Reactions: SinhaRuba