Acer ejak ganin abans eken hari metropolitan eken.. abans warranty hndai
3 yr denawa
ASUS ganna battery eka sira , mama aragena 3 years yaka wage wada battery eka still same , patta gahala thiyanawa, John keels or EPSI nathname meka inanwa Uraj eyagene ganna
![]()
ASUS nam patta thamai machan mage laga tiyana eka dan 10 yr wenawa thama yaka wage wada battry nam dan na nikan power ekata gahala wada karanne
eth dan ena ewage batteryeka awl kiyala e thread eke dala tiyanawane godak un
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1709105&page=66
