Adsense earning only

WwW.lk

Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    yaluwane adsense earning karana aya meke oyalage web site eke capter ekak danawada.mokada api adsense gatthata wadak na.eka hamadama ekama widihata thiyenne.me karana deyn oyalata ayahapathak wenne ne.apith meken godak dewal igena ganna puluwan wey.ok good luck
    :)
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    mokada den wenna one

    machan kawruwath adsense karana kattiyagen site linkj eka illuwata denne na.machan kattiyakata agenma ena hakiyawa thawa kattiyakata igena gena laba ganna one.ekay mata adsense karanna asawak thiyanawa.meke adsense karana aya innawane onatharam.eth 15% wath money ganne na.mokada eyala monawa hari dala site eka hadala ads gannawa eccharay.ithin salli nenne na kiyanawa.adsense walin salli ganna aya kocchara mahansi wela thiyanawada kiyala pennannay apithath deyak igena gannay meka damme machan.
     

    kasunmax01

    Well-known member
  • Jan 4, 2010
    3,591
    251
    83
    ..DUBAI..
    mama dan dawas 5kata kalina wage adsense damma..eka un approve karala naha banzzzz...dan thawa email ekak hadala aluthen blog ekak hadala daanawa.....