yaluwane adsense earning karana aya meke oyalage web site eke capter ekak danawada.mokada api adsense gatthata wadak na.eka hamadama ekama widihata thiyenne.me karana deyn oyalata ayahapathak wenne ne.apith meken godak dewal igena ganna puluwan wey.ok good luck


kattiya ko