After BIT.......

proceso

Well-known member
  • Sep 27, 2014
    1,332
    1,329
    113
    what should i choose after my bit degree?
    should i do postgraduate?
    or relevant course in management( like cima)?
    :confused::confused:

    son if you wanna focus yo career on IT side you should definitly apply for Internship at a software company.

    or if you don't like IT .. Business Analysist wage internship ekak hoyagena .. eka karana gaman CIMA iwara karala daapan

    #GoodLuck
     

    Fox Mulder89

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    2,460
    943
    113
    gampaha
    son if you wanna focus yo career on IT side you should definitly apply for Internship at a software company.

    or if you don't like IT .. Business Analysist wage internship ekak hoyagena .. eka karana gaman CIMA iwara karala daapan

    #GoodLuck

    oyaa thiyenne answer ekaa thamaa. :yes::yes::yes:


    masters karanna kalin 1 year wath job ekak karann a nathnam practical idea ekak enne naha. ohee karanna walee karanna wewi


     
    Nov 27, 2009
    2,139
    107
    0
    ow issella job ekakata yanna. salary balagena neme oya theory walata wada wedgath godak dewal ethanadi oyata igena ganna puluwan. eta passe oyatama therei idiriyata monawa karothda hoda kiyala.