what should i choose after my bit degree?
should i do postgraduate?
or relevant course in management( like cima)?


should i do postgraduate?
or relevant course in management( like cima)?




what should i choose after my bit degree?
should i do postgraduate?
or relevant course in management( like cima)?
![]()
son if you wanna focus yo career on IT side you should definitly apply for Internship at a software company.
or if you don't like IT .. Business Analysist wage internship ekak hoyagena .. eka karana gaman CIMA iwara karala daapan
#GoodLuck


son if you wanna focus yo career on IT side you should definitly apply for Internship at a software company.
or if you don't like IT .. Business Analysist wage internship ekak hoyagena .. eka karana gaman CIMA iwara karala daapan
#GoodLuck



yeha,,,i got it,,thank u very muchoyaa thiyenne answer ekaa thamaa.
masters karanna kalin 1 year wath job ekak karann a nathnam practical idea ekak enne naha. ohee karanna walee karanna wewi


son if you wanna focus yo career on IT side you should definitly apply for Internship at a software company.
or if you don't like IT .. Business Analysist wage internship ekak hoyagena .. eka karana gaman CIMA iwara karala daapan
#GoodLuck



ow issella job ekakata yanna. salary balagena neme oya theory walata wada wedgath godak dewal ethanadi oyata igena ganna puluwan. eta passe oyatama therei idiriyata monawa karothda hoda kiyala.


ow issella job ekakata yanna. salary balagena neme oya theory walata wada wedgath godak dewal ethanadi oyata igena ganna puluwan. eta passe oyatama therei idiriyata monawa karothda hoda kiyala.


