ඒක තමා මටත් දැන් කියන්න වෙන්නේ.....කොහොමද slt download speed එක එහෙම...file දෙක තුනක් බානකොට එකකට speed එක කොච්චර එනවද?SLT ADSL walata jayen jayama wewa
ඒක තමා මටත් දැන් කියන්න වෙන්නේ.....කොහොමද slt download speed එක එහෙම...file දෙක තුනක් බානකොට එකකට speed එක කොච්චර එනවද?SLT ADSL walata jayen jayama wewa
ISP kenek nathuwa apita internet ganna widihak nadda?

Dialog දැන් හොදයි කියලා කතවක් තියනවා බලමු....dialog වලට හිත යයිද කියලා........
monawa unath Broadband nam dialog thamai
ඒක තමා මටත් දැන් කියන්න වෙන්නේ.....කොහොමද slt download speed එක එහෙම...file දෙක තුනක් බානකොට එකකට speed එක කොච්චර එනවද?
aakaa ney ban slt kochchara unath hodai kiyanne
anduwe hospital eka wage ban![]()





Mun Apita nangiwa tika kalekata deela dan akkata maru karamulu
Mara simple plan eka


