Airtel...... HELP
machan mage laga Airtel sim ekak thiyenawa
eka maasa 8kin vithra use karala ne, sim number eka kiwwoth ayeth ekama active karaganna puluwan da ?


machan mage laga Airtel sim ekak thiyenawa
eka maasa 8kin vithra use karala ne, sim number eka kiwwoth ayeth ekama active karaganna puluwan da ?



Last edited:
