Airtel

mal7i

Member
Sep 19, 2011
672
25
0
on your mobile
Airtel...... HELP

machan mage laga Airtel sim ekak thiyenawa

eka maasa 8kin vithra use karala ne, sim number eka kiwwoth ayeth ekama active karaganna puluwan da ?
:dull::dull::dull:
 
Last edited:

xcute_shake

Well-known member
  • Jun 11, 2010
    4,964
    475
    83
    Down South
    mama hithanna bn, eka aai ganna puluwan wei kiyala...
    Mun masa 3kin da koheda passe use nokarapu No. aai market ekata danawa..
    kokatath try karala balapanko...
     

    Nadsa

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    2,722
    382
    83
    Ba machan..masa thuna kata vada use karala nathnam un eka ai market ekata danava. eka wena ekek aran nathnam Rs.150.00k gevala Airtel shop ekakin ai new sim ekak ganna one... Matath oya seen ekama una...