oya dannawada poddak me gana hitanna. danwada pissata pissa kuwata piliganne nelu. itng oyath ea wage. oyage pissuwa thadawenna issal gihin nida gatoth narakda. metha EK ayagen thawath nondi wenne natuwa.![]()











කොල්ල දැන්වත් ගියොත් හොදයි නේදoya dannawada poddak me gana hitanna. danwada pissata pissa kuwata piliganne nelu. itng oyath ea wage. oyage pissuwa thadawenna issal gihin nida gatoth narakda. metha EK ayagen thawath nondi wenne natuwa.![]()











කොල්ල දැන්වත් ගියොත් හොදයි නේදubata weradila yaluwa man meka AKONwa apahu gennanna kisimathenaka kiyala ne man kiyanne ei AKONge weredda witharak ubalata penune? anith ewagen budu dahamata wena nigraha penneththe ei meka puduma agam alayakneSahodaraya uba athi wenakam kaa gahapan uba oya ada ninden inne...Uba ohomaneme oluwen hitagena kiwwath Akon lankawata enne nahaa... Uba mokada kiyanne...
Oops Hodata thread eka balanda man noondi welanan ne. Anika man dannawa Pisso gadak meda hoda minihek innakota pisso hithanne ea hoda minihata pissu kiyala.![]()
Mamath oka kiyanda heduwa witharai ha pehenan palayankoකොල්ල දැන්වත් ගියොත් හොදයි නේද


අනේ ඉතින් ඕක මුලින්ම කියන්න එපැයි
he he.... Me Sry eth man oyagen ehuwe ne![]()
(ඔවු ඉතින් මම ඔය ගායකයා ගැන මුකුත්ම කියන්න මෙහේ හිටියෙ නෑ නේ.)

Ow ban mekane methana samaharu innawane melo rahak aduranne nethi minissu ithin unda AKONge songs wala thiyena Arthayawath Rahawath therun ganda be mm ekata hoda wathanayak thiyenawa a mandabuddikathwaya anna eka.... Me man ubata manda buddikaya kiyala kiwwa ehema nemei hode



ubata kiparak kiyannada ban okata uththarayak kalin dunna oninan hoyala denaganin neththan P* egilla gahagena hodata budiyaganinඒකම තමා අපිත් කියන්නෙ![]()



Mamath oka kiyanda heduwa witharai ha pehenan palayanko![]()
ubata kiparak kiyannada ban okata uththarayak kalin dunna oninan hoyala denaganin neththan P* egilla gahagena hodata budiyaganin![]()
man dannawa Pisso gadak meda hoda minihek innakota pisso hithanne ea hoda minihata pissu kiyala.නෑ නෑ මම එහෙම පිස්සො කියන දේවල් පිලිගන්නෑ....උඹ බයනොවී හිටපන්![]()







ubata weradila yaluwa man meka AKONwa apahu gennanna kisimathenaka kiyala ne man kiyanne ei AKONge weredda witharak ubalata penune? anith ewagen budu dahamata wena nigraha penneththe ei meka puduma agam alayakne
Oh ubata hodata experience thiyenawa wageගොඩක් පිස්සු තද උනාම උන්ටත් ඔහොම හිතෙනව
හා ඈඅනේ ඉතින් ඕක මුලින්ම කියන්න එපැයි(ඔවු ඉතින් මම ඔය ගායකයා ගැන මුකුත්ම කියන්න මෙහේ හිටියෙ නෑ නේ.)
හැබැයි ඇත්ත කියන්න ඕන තැනක මම ඉන්නවා හොඳේ.



ethakota sanipawenawada ban?එහෙමවත් කරපන් උබේ පිස්සුව හොදවෙයිද කියල බලන්න
ane ehenan gihin beth tikak ganinkoපිස්සුව හොදටම තදවෙලාද කොහෙද
Oh ubata hodata experience thiyenawa wage
ane ehenan gihin beth tikak ganinko
මට නම් කියන්න තියෙන්නෙ බල්ලො බිරුවට කඳු පාත් වෙන්නෙ නෑ කියල තමයි.කවුරු මොන දෙ කලත් අපේ ආගමට තියෙන ගෞරවය නැති වෙන්නෙත් නෑ.අනිත් ආගම් වලට අගෞරව කරන්නෙත් නෑ.සහොදරයා අපිට බෑ ලෝක්ම මිනිස්සුන්ව සීමා කරන්න.අඩු තරමෙ අපෙ රටේදිවත් අපි ආගම් වලට ගෞරව කරන්න ඕන.එක නිසා Akonge Visa cancel කරපු එක හොඳයි.