Mekai Machanla Mata meka uththarayak hoyala diyalla...
Ma thread eke wadiyenma Akonta banina eka and buddagamata garu karna eka Lastkiller
kiyamuko...
Api okkoma buddagamata nigaru karanwa kiyamuko...
Ma Lastkiller kiyana hukana wesa balla pansil pada 5wath rakinawada???
Mu walak(XXX) nobalapu ekekda?? Kaali(kello) 2k 3k nokarapu ekekda?? Boru nokiyana ekekda??
Nane oi....
Ado ponna Lastkiller thamange waradi thiyagena anunge waradi hoyannepa.... ada idalawath purudu weyan... Uba buddagamata ladi miniheknam, buddagamata ocharatama kakkumak thiyena ekeknam mokatada Ma Elakiri enne??? playan gihin pansalakata wela idapanko....
Ubala wage kari ponna hukannonta mehema nathuwa wena katha karanna kramayak na yakooo.....
Kala kam pala deddi thota owa mathak wei... wesa hukanna....