AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

--SuPuN--

Member
Nov 16, 2009
46
2
0
Nawalapitiya

Therumak nee ban
:oo::oo::oo::baffled::baffled::baffled:
:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: U all correct brothers....! Pitara ewun ona jausamak natagattahden. Apita puluwanda America walata erihiwa action ekak ganna owata erihiwa. Aperata api hadagatthanam harine. Eka eka paharayo mehe gennana ona nane. Sirasatath suduhunu ganda ona naha. Oya weda karana ewunta wenda ona ewa welawata wei me life ekedima.
 

--SuPuN--

Member
Nov 16, 2009
46
2
0
Nawalapitiya

Therumak nee ban
:oo::oo::oo::baffled::baffled::baffled:

machan uba dapu photos wala tiyenne godak pitarata ewa.. namuth me lankawa samhara pitaratiyo buddagama kiyanne mokakda kiyalawat danna un style ekata kiyal budda statues buduhamuduruwan wa yoda gannawa ee nodanuwat kama wenna ati.. namut akon waraddak karala tiyenne u samahara wita eka dannatuwa ati eth api dannawa budunge watinakama eka hinda uta show eka ban karana eka hodi aduma taramin egollo dana ganiy un waraddak kala kiyala hari
:yes::yes::yes:
 

Eclipse

Well-known member
  • Mar 1, 2008
    6,504
    131
    63
    40
    -*Maharagama*-
    උඔලාට කොච්චර ඇත්ත පෙන්නලා දුන්නත් උඔලා පිලිගන්නේ නෑ. මූ කියන්නේ ඇත්ත නේද කියල හිතුනත් පිලිගන්නේ නෑ.ඒ උඔලාගේ අවාසනාව.:(:(:(

    කතාවකුත් තියෙනවනේ පන්ඩිතයො 100ක් එක්ක කතා කරලා දින්නත් එක මොඩයෙක් එක්ක කතාකරලා දිනන්ඩ බෑ කියලා. එහම එකේ මන් කොහොමද මෙච්චර මොඩයො තොගයක් එක්ක කතාකරලා දිනන්නේ. අපරාදෙ මගේ කාලේ. මන් හිතුවෙ ඇත්ත උබලට තෙරුන් ගන්ඩ පුලුවන් වෙයී කියලා. ඒත් මොලේ තියෙන උන් සීමිත ගානක්නේ ඉන්නේ.:(:(:(

    උඔලා හිතාගනිල්ලා උඔලා හරි කියල අපී හිතාගන්නන් අපි හරි කියලා. එතකොට සේරම හරි.

    සාමාවෙන්න. AKON මහ පර බල්ලෙකී. උගේ මගුල් VIDEO එක නිසා අපේ පිවිතුරු බුදු දහමට හානි සිදුවී තිබේ. කියමනක් තියෙනව සහොදරවරුනී රොමෙට ගියාම රොමන් කාරයෙක් වගේ ඉන්ඩ ඔනිලු. ඒ වගේමයී මොඩයන් අතරෙදිත්. (සියල්ලොම නැන පමනින් වටහ ගන්ඩ)

    ඒ වගේම අගම පිලිබඳව උපන් සැබෑ බක්තියෙන් මට බෑන වෑදුනු සෑමට මාගේ ප්‍රනාමය.
    :):):)


    හැබැයී එකදෙයක් අන්‍යගමිකයේනි බෞද්දයන් බෞද්දයන් ඇනකොටාගන්නවයී කිසිවිටෙකත් සතුටු නොවන්න:no::no::no::no:. මෙය තම අදහස් ප්‍රකාශකරගැනීමක් පමනී


    කීමට එකදෙයක් ඇත බුදු දහමට කිසිවෙකුට කිසිවක් කලනොහැක. සිදුවනුයේ බුදු දහම සත්‍යවීම පමනකී. "සියල්ල අනිත්‍යය".:):):)


    මින් පසුව වත් යමකට විරුද්ද වීමට පෙර ඒ පිලිබඳව ගැඹුරින් සීතාබලා කටයුතු කරන්න.:angry::angry:


    Oh me anthimata kattiyata hithana hemadema meke danna. elanea me okkogenma ahanne aluak nea neda magaeth ekka?:rofl::P:P:rofl:

    machan ubat ekka kisi aulak ne.. uba kiwwe sahatika atta macho api ekagay ube katawata..
     

    nmlmlz

    Active member
  • Feb 18, 2010
    347
    26
    28
    Ane mehemath gon Nambek..........yako uba owa apita pennanna nemeii tiyenne ubath owa gana kata arela owa karna unta banapan.nethuwa owa api karapuwa nemei.
    anika oya ekkwath lankawe tiyena dewal nemeii.........
    Akon oya album eka shoot akel 2009 wala....u eka ehema karla lankawata enna gihin thamaii oka une..........
    moda gon harakooo...........ekk therun ganinn ohoma hari deyak karanna puluwan una eka gana sathutu weyan........mma danne ne ube agama mokkda kiyala..........namata hari uba buddagame nam tho tharan gon nambek thawa kohewath ne.........

    thota mathaka ne lanakwe histry eka......eda ida eka eka ballo awith lankwata kelawla giya........thawath ubala oya wage ewata deela uada dagena ke gapan.mokda eda idan suddangen lakwe una ara gatta...thama beri une Kalu ekekge ekakin ara ganna kalu ekakin ara gatta dawasata thopi ayeth ke gahagaha duwaii............tikk sri lankan kiyala Nambu kara widiyata hadenna balapan..........niknma nikn P dail ekk wenne nethuwa...........
     

    nmlmlz

    Active member
  • Feb 18, 2010
    347
    26
    28
    Ane mehemath gon Nambek..........yako uba owa apita pennanna nemeii tiyenne ubath owa gana kata arela owa karna unta banapan.nethuwa owa api karapuwa nemei.
    anika oya ekkwath lankawe tiyena dewal nemeii.........
    Akon oya album eka shoot akel 2009 wala....u eka ehema karla lankawata enna gihin thamaii oka une..........
    moda gon harakooo...........ekk therun ganinn ohoma hari deyak karanna puluwan una eka gana sathutu weyan........mma danne ne ube agama mokkda kiyala..........namata hari uba buddagame nam tho tharan gon nambek thawa kohewath ne.........

    thota mathaka ne lanakwe histry eka......eda ida eka eka ballo awith lankwata kelawla giya........thawath ubala oya wage ewata deela uada dagena ke gapan.mokda eda idan suddangen lakwe una ara gatta...thama beri une Kalu ekekge ekakin ara ganna kalu ekakin ara gatta dawasata thopi ayeth ke gahagaha duwaii............tikk sri lankan kiyala Nambu kara widiyata hadenna balapan..........niknma nikn P dail ekk wenne nethuwa...........
     

    kasun0777

    Well-known member
  • May 27, 2009
    4,166
    1
    529
    113
    38
    Panadura
    Ow ban atta. Ape eunta acon enakota tamai amaruwa thiyenne. hamuduruwanwa marapu eun laga thiyan innawa.
    Ekane ban me ratata thama diunu wenna bari. anunnge magul hoya hoya innawa. tamange deyak karaganne naha.
    api hitamu ithin issarahatawath wenas wei kiyala.
     

    Hashandcl

    Active member
  • Mar 15, 2008
    158
    48
    28
    Mekai Machanla Mata meka uththarayak hoyala diyalla...

    Ma thread eke wadiyenma Akonta banina eka and buddagamata garu karna eka
    Lastkiller

    kiyamuko...

    Api okkoma buddagamata nigaru karanwa kiyamuko...


    Ma Lastkiller kiyana hukana wesa balla pansil pada 5wath rakinawada???

    Mu walak(XXX) nobalapu ekekda?? Kaali(kello) 2k 3k nokarapu ekekda?? Boru nokiyana ekekda??

    Nane oi....

    Ado ponna Lastkiller thamange waradi thiyagena anunge waradi hoyannepa.... ada idalawath purudu weyan... Uba buddagamata ladi miniheknam, buddagamata ocharatama kakkumak thiyena ekeknam mokatada Ma Elakiri enne??? playan gihin pansalakata wela idapanko....

    Ubala wage kari ponna hukannonta mehema nathuwa wena katha karanna kramayak na yakooo.....

    Kala kam pala deddi thota owa mathak wei... wesa hukanna....
     

    Hashandcl

    Active member
  • Mar 15, 2008
    158
    48
    28
    Mekai Machanla Mata meka uththarayak hoyala diyalla...

    Ma thread eke wadiyenma Akonta banina eka and buddagamata garu karna eka
    Lastkiller

    kiyamuko...

    Api okkoma buddagamata nigaru karanwa kiyamuko...


    Ma Lastkiller kiyana hukana wesa balla pansil pada 5wath rakinawada???

    Mu walak(XXX) nobalapu ekekda?? Kaali(kello) 2k 3k nokarapu ekekda?? Boru nokiyana ekekda??

    Nane oi....

    Ado ponna Lastkiller thamange waradi thiyagena anunge waradi hoyannepa.... ada idalawath purudu weyan... Uba buddagamata ladi miniheknam, buddagamata ocharatama kakkumak thiyena ekeknam mokatada Ma Elakiri enne??? playan gihin pansalakata wela idapanko....

    Ubala wage kari ponna hukannonta mehema nathuwa wena katha karanna kramayak na yakooo.....

    Kala kam pala deddi thota owa mathak wei... wesa hukanna....
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Mekai Machanla Mata meka uththarayak hoyala diyalla...

    Ma thread eke wadiyenma Akonta banina eka and buddagamata garu karna eka
    Lastkiller

    kiyamuko...

    Api okkoma buddagamata nigaru karanwa kiyamuko...


    Ma Lastkiller kiyana hukana wesa balla pansil pada 5wath rakinawada???

    Mu walak(XXX) nobalapu ekekda?? Kaali(kello) 2k 3k nokarapu ekekda?? Boru nokiyana ekekda??

    Nane oi....

    Ado ponna Lastkiller thamange waradi thiyagena anunge waradi hoyannepa.... ada idalawath purudu weyan... Uba buddagamata ladi miniheknam, buddagamata ocharatama kakkumak thiyena ekeknam mokatada Ma Elakiri enne??? playan gihin pansalakata wela idapanko....

    Ubala wage kari ponna hukannonta mehema nathuwa wena katha karanna kramayak na yakooo.....

    Kala kam pala deddi thota owa mathak wei... wesa hukanna....


    Ponna wesige putho man kiyanneth ekathama thope weradi thiyagena kohewath yawa video ekak allan puke egilla gahan kegahanda pea pollayek wage:angry::angry::angry::angry: A thawa ekak ponnayo issella kathakaranda igenaganin neththan ballo thota hukala yanakanuth thoge oya wachala kata hedena ekak ne:lol::lol::lol:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Therumak ne ban

    ubata amaruda sirasata gahapuekat pukadeepan gihin maharajata..........ponnaya......


    Ane mehemath gon Nambek..........yako uba owa apita pennanna nemeii tiyenne ubath owa gana kata arela owa karna unta banapan.nethuwa owa api karapuwa nemei.
    anika oya ekkwath lankawe tiyena dewal nemeii.........
    Akon oya album eka shoot akel 2009 wala....u eka ehema karla lankawata enna gihin thamaii oka une..........
    moda gon harakooo...........ekk therun ganinn ohoma hari deyak karanna puluwan una eka gana sathutu weyan........mma danne ne ube agama mokkda kiyala..........namata hari uba buddagame nam tho tharan gon nambek thawa kohewath ne.........

    thota mathaka ne lanakwe histry eka......eda ida eka eka ballo awith lankwata kelawla giya........thawath ubala oya wage ewata deela uada dagena ke gapan.mokda eda idan suddangen lakwe una ara gatta...thama beri une Kalu ekekge ekakin ara ganna kalu ekakin ara gatta dawasata thopi ayeth ke gahagaha duwaii............tikk sri lankan kiyala Nambu kara widiyata hadenna balapan..........niknma nikn P dail ekk wenne nethuwa...........


    :angry: Just piss of man... Don't try to create unnecessary issue just because of some musician... is he your relative ?? :lol:

    Therumak ne ban Man me thread ekata dana anthima reply eka thamai ban meka. mata mage kale godak watinawa ubala wage modayo relakata eththa etherun karanda mata mage kale nasthikaranda be yamak pennala dunnama piligannawanan kale giyath mokada eth nene. Ithin man therumak nethiweda karana eka nawaththanda hithuwa. :rolleyes::rolleyes:
     
    Last edited:

    shenoxxx

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    11,838
    873
    113
    Mekai Machanla Mata meka uththarayak hoyala diyalla...

    Ma thread eke wadiyenma Akonta banina eka and buddagamata garu karna eka
    Lastkiller

    kiyamuko...

    Api okkoma buddagamata nigaru karanwa kiyamuko...


    Ma Lastkiller kiyana hukana wesa balla pansil pada 5wath rakinawada???

    Mu walak(XXX) nobalapu ekekda?? Kaali(kello) 2k 3k nokarapu ekekda?? Boru nokiyana ekekda??

    Nane oi....

    Ado ponna Lastkiller thamange waradi thiyagena anunge waradi hoyannepa.... ada idalawath purudu weyan... Uba buddagamata ladi miniheknam, buddagamata ocharatama kakkumak thiyena ekeknam mokatada Ma Elakiri enne??? playan gihin pansalakata wela idapanko....

    Ubala wage kari ponna hukannonta mehema nathuwa wena katha karanna kramayak na yakooo.....

    Kala kam pala deddi thota owa mathak wei... wesa hukanna....

    heheee kathawanam attha thamai......:rofl::rofl::rofl: