Alertpay $6 needed...

decoy

Active member
  • Apr 20, 2008
    650
    230
    43
    ගෙදර
    Alertpay $8 needed...

    Alertpay account එකකින් $8 දෙන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවද? එහෙම දෙන්න කැමති කෙනෙක්ට මම ඩොලර්ස් වලට රුපියල් වලින් යන ගාන, reload එකක් විදියට ගෙවන්නම්. පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට PM කරන්න. බෑ කියල නිකම් යන්නෙ නැතුව බලන කට්ටිය බම්පුවක් වත් දීල යන්න.:yes:
     
    Last edited:

    Fire_Bird

    Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    AP eke thibuna money withdraw kala machan. heta naththam anidda PTC site eke payment eka enawa ethakotanam denna can.
     

    GRO_MAX

    Well-known member
  • Aug 2, 2009
    4,299
    137
    63
    oya mage bank account ekata daanawanam mata ewanna puluwan ! but mokakda prove eka?