Aliexpress App eken Customer Care contact

lilman

Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,947
    113
    Colombo
    Aliexpress app eken customer care agent kenek ekka chat karanne kohomada ?

    Mage order ekak seller cancel karala :(
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,396
    1
    101,279
    113
    34
    Kalutara
    bot කෙනෙක් නේද ඉන්නේ ඕකේ. අර bidgesworldwide group එකේ මම දැක්කා එකෙක් චැට් කරලා තිබ්බ.
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    puluwan ban ube oder ekata gihin uda tiyena headphones icon ekata click karapan. ita passe reason eka dapan. tikak wela yaddi contact agent kiyala option ekak enawa. eken kiyapan. easy