HND esoft දna ban...
HND ekak tiye.. ekai work exp pennala puluwan mehe BSc topup ekak kala nam
dan ee plans na.. chapter closed. aye nam exam karsnne na loweth
HND esoft දna ban...
HND ekak tiye.. ekai work exp pennala puluwan mehe BSc topup ekak kala nam
dan ee plans na.. chapter closed. aye nam exam karsnne na loweth
HND කරලා salary එක මදි නේද

businessman?mata ithin ewa adala une naha...
IT wala wedak karaganna puluwan iskole giyada kiyana ekath adala nane
na IT jobs thama... HND eken issara jobs hoyanna amarui thama... eth first job ekata penagattata passe kisi awlak nabusinessman?
HND=diploma?na IT jobs thama... HND eken issara jobs hoyanna amarui thama... eth first job ekata penagattata passe kisi awlak na
ow ow 2 years ekak DipHE kiala tiyenne british university nisaHND=diploma?
english diploma එක කලා esoft වල.ow ow 2 years ekak DipHE kiala tiyenne british university nisa
නූල කැලෑ වදින හින්ද මුකුත් නොකිය ඉන්නං....@PHBhagya - බූතවිද්යව සහ වඩු වැඩ සුපිරි. පොරගෙ බූතවිද්යව නන් තියරි තමා හොද ප්රැක්ටිකල් නාගන්නව. යකෙකුත් ගහල ඉදිය පහුගිය ටිකේ ප්රැක්ටිකල් එකක් වැරදිල
අඩේ සොරි මේක සිරා අහපු එකක් නෙ. අර උඩ ඉන්න බේසාවෙ දෙන්න නිසා මාත් නොමග ගියා.
මම ලොකු ක්ලාස් වලට යන්න එච්චර කැමත්තක් තිබ්බෙ නැති නිසා ලගම ටවුන් එකේ ක්ලාස් කරපු අය ලගට තමා ගියේ.
පිසික්ස් - රොහාන් (රොබා), චරිත් ජයතිලක.
කෙමිස්ට්රි - ගියා 4ක් 5ක් ලගටම තෙරුන් නැති නිසා. ස්කොලෙ මිස්ගාවට ගිහින්ම තමා අන්තිමට ගොඩ දාගත්තෙ.
කම්බයින් නන් දිගටම ස්කෝල රිටයර් වෙච්ච ස කෙනෙක් ගාවට ගියෙ
ACC පිසික්ස් A z එක 1.59..(ඔක මතක හිටල තියෙන්නෙ අමතක වෙන්නෙ නැති වෙන්නම)
මම bio - සන්ධ්යා මිස්අපි ගිය කාලේ නම් offline ඉතින්.. ගෙවල් පැත්තේ කෙල්ලෙක්ගෙ අම්මා අපේ අම්මට කිව්වා.. මාත් ඒ ටිකට ගියා
C. maths - sola, මං ගණන් වලට approach එක ගන්නේ කොහොමද කියල අල්ලාගත්තේ සොලාගෙන්.. Theory එකක් ඔලුවට වදින කන්ම උගන්වනවා.. තරහා ගියාම කුණුහරුපෙන් බනිනවා.. Online නිසා දැන් එහෙම නැතුව ඇති හැබැයි..
ඕකගේ නරක තමයි සංඛ්යාන, සම්භාවිතාව පාඩම් අතහැරපු එක.. උගේ බයිලා අදහන්න යන්න එපා.. ඔය පාඩම් පට්ට වැදගත්.. විශේෂයෙන් computer science පැත්තට එහෙම..sola ගෙ යන ගමන් දුෂ්යන්ත ගේත් යන්න..
Chemistry - ජීවක, නරක නෑ හැබැයි හොඳම ත් නෑ, එලෝ එලෝ උගන්නන්න යන්නෙ නෑ.. අහන් ඉන්න ටිකට විතරයි උගන්වන්නේ.. අපේ chits නම් ඒ දවස්වල ගණන් ගත්තේවත් නෑ.. උගේ පොත් ටිකයි paper cls papers ටිකෙනුයි ගේමක් ගහගත්තා ශේපට.. මිනිහට chemistry තිතටම පුළුවන්.. ඕන දෙයක් පට්ටෙට විස්තර කරනවා මිනිහා..
Physics - Pussella/සමිත, පුස්සැල්ල නම් ඇල්ලුවේ නෑ ගොන් ජෝක් නිසා, සමිතගෙ අහන් ඉන්න නිදිමතයි, bt ගැඹුරට කියලා දෙනවා.. එක එක අයට හොඳ එක එක මිනිස්සු..නිලන්ත, සමිත, පුස්සා set එකම හොඳයි ඉතින්..
මගේ result AAB, first shy, B combined..
කේසිරි ලොක්කගෙන් වනචර භල්ල කියලා කනේ පාරක් කෑව නේදChem - K Siri
Phys - Asela
Bio - Susantha
long time ago habay![]()

Asela ranasinghada?Chem - K Siri
Phys - Asela
Bio - Susantha
long time ago habay![]()