තොත්ත බබා;11677511 said:monada thiyenne kiyala daahan ban


blakbeyy walata wada da ban






BB walata na lokka mewa wada kranne...
uba ai BB gatte/.....maha watha phn jathiyakne ban...danna ekektawath mamanam kiyan na BB ganna...aduma gane skypewath na![]()


a unata mata nan bb tama bn,,eka tamaa niyama,,


a unata mata nan bb tama bn,,eka tamaa niyama,,
![]()





...deweni eka hamoma pora talk denwa oken office wada tika lesiyenma karanna pulwaun kiyala....oken karana hamaredama android 30kata withara ganna phn ekakin akranna pulwuan ban 




redda thama machan BB wala honda...mata kiyapan oke athi honde mokakda kyiala...
dan balapan ubala 50k 60 dila ganna oya BB magul lankawe use karanna wadakma na...eka palaweni karane...deweni eka hamoma pora talk denwa oken office wada tika lesiyenma karanna pulwaun kiyala....oken karana hamaredama android 30kata withara ganna phn ekakin akranna pulwuan ban
![]()

eka atta,,a unata,,fatta stndrd 1 bn tyenneeka atta,,a unata,,fatta stndrd 1 bn tyenne



