:lol::lol::lol:a unata mata nan bb tama bn,,eka tamaa niyama,,:shocked::shocked::shocked:


redda thama machan BB wala honda...mata kiyapan oke athi honde mokakda kyiala...:growl::growl::growl:

dan balapan ubala 50k 60 dila ganna oya BB magul lankawe use karanna wadakma na...eka palaweni karane:no::no::no:...deweni eka hamoma pora talk denwa oken office wada tika lesiyenma karanna pulwaun kiyala....oken karana hamaredama android 30kata withara ganna phn ekakin akranna pulwuan ban :lol::lol::lol::lol::lol:
 

LKS007

Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    redda thama machan BB wala honda...mata kiyapan oke athi honde mokakda kyiala...:growl::growl::growl:

    dan balapan ubala 50k 60 dila ganna oya BB magul lankawe use karanna wadakma na...eka palaweni karane:no::no::no:...deweni eka hamoma pora talk denwa oken office wada tika lesiyenma karanna pulwaun kiyala....oken karana hamaredama android 30kata withara ganna phn ekakin akranna pulwuan ban :lol::lol::lol::lol::lol:


    :rolleyes::rolleyes:eka atta,,a unata,,fatta stndrd 1 bn tyenne