Processor ekatada wadipura yanne? Ehema wenawanam Task Manager eke Audicity eka right click karala detail walata gihin apahu right click kalama enawa SET AFFINITY kiyala ekak. Eken eka core ekak witharak select karanna..
Nathnam Process Lasso lage CPU balance eka use karannath puluwan..

රැම් එක මදි නිසාද මංද...
මගෙ 2GB රැම් එකක් තියෙන්නෙ![]()
Audacity එකෙන් මොකක්හරි කරනකොට මුළු කම්පියුටරේම ඒකට යනව. වෙන වැඩක් කරන්ඩ බෑ
Audacity එකට ලිමිට් එකක් දාන්ඩ විදියක් නැද්ද![]()
ඇයි අනික් කෑල්ල වහල පුති
වෙන සොට්ටේයර් එකක්ද?
audacity එක ඕපන් කළාම හාඩ් එකේ C පාටිෂන් එකෙන් 2GB ක් අඩු වෙනව.
Audacity එක ක්ලෝස් කලාම ආයෙ වැඩි වෙනව
වැඩේ කියන්නෙ හාඩ් එකේ Cවල තියෙන්නෙ තව GB 4යි දශම ගාණක්
View attachment 72654
Audacity පරණ වර්ෂන් එකක් දාගත්තනං ඉවරයි![]()
වැඩේ කියන්නෙ හාඩ් එකේ Cවල තියෙන්නෙ තව GB 4යි දශම ගාණක්