Audio Enhance කරල සින්දු අහමු Movies බලමු

SanjayRocks

Well-known member
  • Aug 29, 2006
    2,277
    2,762
    113
    London
    Thanks Bro.

    But i prefer the SRS Audio Essentials. Try that as well. I have seen one of our friends has posted a full working version of srs.

    Cheers
     

    binoj

    Well-known member
  • Dec 21, 2007
    3,495
    455
    83
    CA
    key eka patch wenawa..key ekak genarate una kiyala amuthuwen wena software wala wage register karanna dihawak nehe oke....key patch unama full version wenawa...:)

    Machan Patch eka wada karan naha ne, patch karata, settings wenas karanna den naha,oder karanna kiyala watenawa :sorry:
     

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,821
    1
    4,884
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    Machan Patch eka wada karan naha ne, patch karata, settings wenas karanna den naha,oder karanna kiyala watenawa :sorry:

    t7gY2.png


    matanam awlak nehene..:baffled:
     

    h_abeysinghe

    Well-known member
  • Sep 4, 2008
    12,096
    435
    83
    32
    toronto,canada
    Thanks Dil aiye
    eth meke Patch eka wada karane nae ne :/
    Patch karata passe Patch eka Open karama nam watenwa (you have succefluy pacthed kiyala)
    eth DFX open karama kiyanaawa ne Registerd nae kiyala :/

    Windows 8 use karane

    P.s:- Rep denna bae lu
     

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,821
    1
    4,884
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    Thanks Dil aiye
    eth meke Patch eka wada karane nae ne :/
    Patch karata passe Patch eka Open karama nam watenwa (you have succefluy pacthed kiyala)
    eth DFX open karama kiyanaawa ne Registerd nae kiyala :/

    Windows 8 use karane

    P.s:- Rep denna bae lu

    samahara ayata weda kale nellu...me patch eka dala baannako...:D
    Click here
     
    • Like
    Reactions: I'ts My Style