ow machan oken loku deyak karan na tribal , bass ekai surround kiyala 1KHz voice & music ekai wedi wenawa. srs eka nam okata wediya hodai
oya mukuthma nethuva use karana eka thamay hodama...

ow machan oken loku deyak karan na tribal , bass ekai surround kiyala 1KHz voice & music ekai wedi wenawa. srs eka nam okata wediya hodai

ow machan oken loku deyak karan na tribal , bass ekai surround kiyala 1KHz voice & music ekai wedi wenawa. srs eka nam okata wediya hodai
SRS eke dwnld karaganna link ekak dapanko

http://www.srslabs.com/store/store/comersus_viewitem.asp?idproduct=51
oka hodai macahn awula aluth version walata hariyana crack/patch kisi deyak net eke na![]()
ado generate karata key ekak enne na ne ?

key eka patch wenawa..key ekak genarate una kiyala amuthuwen wena software wala wage register karanna dihawak nehe oke....key patch unama full version wenawa...![]()

Machan Patch eka wada karan naha ne, patch karata, settings wenas karanna den naha,oder karanna kiyala watenawa![]()

tks machan.
dagena balannam.
machan ithin enhance karanne kohomada ?


SRS Audio sandbox wagemada..?
Thanks Bro.
But i prefer the SRS Audio Essentials. Try that as well. I have seen one of our friends has posted a full working version of srs.
Cheers
Audio enhance karana hema tool ekema wage thiyenne ithin ekama scene eka thama...
Thanks Dil aiye
eth meke Patch eka wada karane nae ne :/
Patch karata passe Patch eka Open karama nam watenwa (you have succefluy pacthed kiyala)
eth DFX open karama kiyanaawa ne Registerd nae kiyala :/
Windows 8 use karane
P.s:- Rep denna bae lu
