Ausi ස්කිල් මයිග්‍රේෂන් වලට යන්නේ කොහොමද?

LastSecond

Active member
  • Jun 18, 2018
    122
    68
    28
    කනත්ත ගාව
    මචං SOL එකේ තියන කැටගරියකට ස්කිල් මයිග්‍රේෂන් ඇප්ලයි කරන්න පුළුවන්ද? එක්ස්පීරියන්ස් අවු 10+ තියනවා. හැබැයි ලංකාවෙ ඇතුලත. මේ පහල තියන්නෙ කැටගරි එක.(NVQ Level 4 තියන්නෙ. මේව නම් එහෙ ගනන් ගනීද මන්ද)

    https://www.abs.gov.au/ausstats/abs...ADDE431019118E92CA257B9500131155?opendocument
     
    • Like
    Reactions: shenat

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    එක්කෝ මුංට මොලේ නෑ එක්කෝ මුංට ඉංගිරිසි බෑ එක්කෝ ඔය දෙකම කේස්

    link clearly clarifies everything, just read it carefully
     
    Last edited:

    Vandey

    Well-known member
  • Aug 9, 2014
    3,013
    1,622
    113
    Webpage එකක් කියවල ඒකේ තියෙන දේ තෙරෙන්න තරම් English or IQ එක නෑති එකෙක්ට ඔසී නෙමෙයි ස්වාසිලන්තෙ වත් යන්න බෑරිවෙයි
     

    LastSecond

    Active member
  • Jun 18, 2018
    122
    68
    28
    කනත්ත ගාව
    හරි මචං උඹල සේරම එවුන් දන්නවා වගේ පේනවා. දන්න එකෙක්ගෙ අක්ක කෙනෙක් ගිහිල්ල තියනවා මොන ජිල්මාට් එක දාල හරි. බලු කමට කියන්නෙ නෑ ගියපු විදියෙ වැඩි විස්තර .වැඩේ කියන්නෙ ඔය කැටගරි එකේම අවු7+ එක්ස්පීරියන්ස් තියන අක්ක කෙනෙක් (Married Couple). Student Visa නෙමෙයි ජොබ් එකකට සෙලෙක්ට් උනා කියලයි ක්ව්වෙ. ඒකයි ඇහුවෙ වෙන වෙන ට්‍රික්ස් තියනව ඒව දන්න එවුන් මේකෙ ඉන්නවාද කියල.
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,687
    21,368
    113
    හරි මචං උඹල සේරම එවුන් දන්නවා වගේ පේනවා. දන්න එකෙක්ගෙ අක්ක කෙනෙක් ගිහිල්ල තියනවා මොන ජිල්මාට් එක දාල හරි. බලු කමට කියන්නෙ නෑ ගියපු විදියෙ වැඩි විස්තර .වැඩේ කියන්නෙ ඔය කැටගරි එකේම අවු7+ එක්ස්පීරියන්ස් තියන අක්ක කෙනෙක් (Married Couple). Student Visa නෙමෙයි ජොබ් එකකට සෙලෙක්ට් උනා කියලයි ක්ව්වෙ. ඒකයි ඇහුවෙ වෙන වෙන ට්‍රික්ස් තියනව ඒව දන්න එවුන් මේකෙ ඉන්නවාද කියල.
    උඹට ඇප්ලයි කරන්න පුලුවන් බන්...මේ දවස් වල චාන්ස් එකක් තියේද දන්නේන් නෑ....
    ඔක්කොට්ම කලින් උබේ skills assement කර ගන්න ඕනි,,,,ඒක කරන්නේ VETASSESS කියලා එකකින්...ඒකෙන් වැඩි විස්ටර බලපන්.....තව කඩ්ඩ අනිවා PTE 79 each or IELSTS 8 ඕනි වෙයි...

    https://www.vetassess.com.au/home/u...information-modelling-transforms-construction

    expat forum eke ahala balapan....
    ඒජන්ට් ලා නිකන් බොරු කාරයෝ විතරයි...කරන ලබ්බක් නෑ....
    මම තනියම ඔක්කොම කලේ....හැබැයි IT
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • දැන් මේකේ ඉන්න උන්ගෙන් වචනයක් ගන්න එකත් හරිම අමාරු වැඩක්! ඉස්සර කිරිය වගේ නෙමේ දන්න එකෙක් වත් මුකුත් කියලා දෙන්න නෑ දැන්. :ROFLMAO: 🥴
     

    LastSecond

    Active member
  • Jun 18, 2018
    122
    68
    28
    කනත්ත ගාව
    උඹලට කිව්වට විශ්වාස කරන එකක් නෑ. මම දන්න කපල් එකක් ඉන්නවා දැන් අවුරුදු 12කට වැඩියි ඔසී වල. ගියෙ වයිෆ්ගෙ ස්ටුඩන්ට් වීසා වලින්. උන් කොස් එක කලේ නෑ අවුරුද්දක්වත්. මගදි නතර කලා. ඒත් උන් තාම කිසිම අවුලක් නැතිව එහෙ ඉන්නවා. ඇහුවාම කියන්නෙ PR / Citizenship ගන්න බැරිඋනාලු. ජෝබ් කරගෙන උන් යසට ඉන්නවා. එහෙම කොහොමද ඉන්නෙ ඇහුවම කියන්නෙ නෑ වෙන වෙන බයිල ගහනවා.
     

    Undead

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    1,918
    743
    113
    OSAKA
    උඹලට කිව්වට විශ්වාස කරන එකක් නෑ. මම දන්න කපල් එකක් ඉන්නවා දැන් අවුරුදු 12කට වැඩියි ඔසී වල. ගියෙ වයිෆ්ගෙ ස්ටුඩන්ට් වීසා වලින්. උන් කොස් එක කලේ නෑ අවුරුද්දක්වත්. මගදි නතර කලා. ඒත් උන් තාම කිසිම අවුලක් නැතිව එහෙ ඉන්නවා. ඇහුවාම කියන්නෙ PR / Citizenship ගන්න බැරිඋනාලු. ජෝබ් කරගෙන උන් යසට ඉන්නවා. එහෙම කොහොමද ඉන්නෙ ඇහුවම කියන්නෙ නෑ වෙන වෙන බයිල ගහනවා.
    Ubata points tynawa nam apply karanna puluwan..points tibba kiyalath points tyna hamootama hambenneth naha..
    anith eka tamay uba dan kiyanne awrudu 12kata kalin danna couple ekak giya.. aruge muuge akkala nangila awrudu keepekata kalin ausi giya,, eewa dan adala wenne naha.. immmigration law wenas wenawa anna annama tough wenawa..dan nam pattama tough.. competition ekath wadiy. issara echchra tough naha.. godak aya gihin horen innawa ehema giya ititn ahuwama kiyanne baila tamay, mam danna ekek usa gihinuth hitiyaehema, uge thaththa maruna maraneta wath anna bari una mokada lankawata awoth apahu yanna wen nathi nisa..
     
    • Like
    Reactions: LastSecond