උඹලට කිව්වට විශ්වාස කරන එකක් නෑ. මම දන්න කපල් එකක් ඉන්නවා දැන් අවුරුදු 12කට වැඩියි ඔසී වල. ගියෙ වයිෆ්ගෙ ස්ටුඩන්ට් වීසා වලින්. උන් කොස් එක කලේ නෑ අවුරුද්දක්වත්. මගදි නතර කලා. ඒත් උන් තාම කිසිම අවුලක් නැතිව එහෙ ඉන්නවා. ඇහුවාම කියන්නෙ PR / Citizenship ගන්න බැරිඋනාලු. ජෝබ් කරගෙන උන් යසට ඉන්නවා. එහෙම කොහොමද ඉන්නෙ ඇහුවම කියන්නෙ නෑ වෙන වෙන බයිල ගහනවා.
Oya uba ahana category eke ayata yanna puluwan. 312114 Construction Estimator mekata ehema jobs godak tiyenawa hari experience tiyenawa nam yanna puluwan. Hariyatama job eka mokakda?
Uba mokak karannath palaweni de English hadaganna ona. IELTS or PTE wage exam ekak karanna patan ganna. Ekata meke threads dala tiyenawa kattiya ewa balanna.
E atare nikan Google search karala visa details balanna. Agents la karana site wala tiyena ewa terum ganna lesi wei. But 100% trust karanna epa. Balana eka confirm karaganna australian gov site eken. (immi.homeaffaires.gov.au) onama detail ekak eke tiyenawa onama visa ekak gana. Eke nathi details tiyenawa nam ethana links tiyenawa.
Lankawe idan job apply karala yanawa kiyana option eka hithanna epa. Eka 99.9% kata karanna puluwan deyak newei me kale.
E wagema English nathuwa mehe weda karanna ba. Eka hadagenama enna ona yam durakata wath.
Tawath kiwwoth awurudu 12 kata kalin giya ayagen visa details ahala anatha wenna ona nam wenna. Ewa karanna ba dan. Awurudu 3 kata kalin giya widiyatawath dan yanna lesi na. Rules godak wenas una 2019 di.