Peraluna pita hondai kiyala idapan bn....oya 3 years yanwa danen nathi weiBalapan dakkama duke ba. Grant wela masa 2k yanna une nane.
Labana awurudde wath mehema una nam kamak na.
Peraluna pita hondai kiyala idapan bn....oya 3 years yanwa danen nathi weiBalapan dakkama duke ba. Grant wela masa 2k yanna une nane.
Labana awurudde wath mehema una nam kamak na.
Peraluna pita hondai kiyala idapan bn....oya 3 years yanwa danen nathi wei
View attachment 130762
mage bossa Kenyan ekek...uu Kenaya diha harilawath balanne na dan lol
------ Post added on Jun 14, 2021 at 4:21 PM
උබට අද නිවාඩුද? නෑනෙ.
ආච්චිගේ උපන්දිනේ කියල අපිට නිවාඩුයි.![]()
මොකක්ද බන් ඒ සීන් එක ?පල පල කෙන්යා අනාතයා..
මේ CANZUK සීන් එක ගැන උබ දන්නවද?
https://www.canzukinternational.com
කරොත් නං මරු.
මොකක්ද බන් ඒ සීන් එක ?
CANZUK would be the world's largest geopolitical alliance, promoting work, travel and business opportunities for millions of citizens.මොකක්ද බන් ඒ සීන් එක ?
මචං මේක ගැන තව ටිකක් පැහැදිලි කරපන්කො. රිෆියුජි වගේ යන සීන් එකක් ද මේකෙන් කරන්නෙ.?CANZUK would be the world's largest geopolitical alliance, promoting work, travel and business opportunities for millions of citizens.
![]()
මචං මේක ගැන තව ටිකක් පැහැදිලි කරපන්කො. රිෆියුජි වගේ යන සීන් එකක් ද මේකෙන් කරන්නෙ.?