aXXo dead !!!

ruchira88

Well-known member
  • May 16, 2008
    5,184
    938
    113

    nadman

    Well-known member
  • Nov 29, 2006
    3,830
    558
    113
    "While past aXXo torrents remained available on other torrent sites, uploads of new aXXo files stopped on November 11, 2007.After an absence of four months aXXo returned to uploading, starting with the movie I Am Legend on March 9, 2008."
    -WIKI
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    DragonD said:
    hondin innawa ! dan itin A\L nowa ! EK patte wadiya ennat labenne naa !

    eka thami penna wediya nette !! pudumai padam karanawa kiyana eka :P :rofl: games maruwane umba !! :yes: onna honda games tikak enawa langadima !!:yes:
     

    smother

    Well-known member
  • Jan 27, 2009
    19,902
    1,484
    113
    36
    Six Feet Under
    DragonD said:
    pic2852qG6L_15210.jpg



    hmmmm.........

    meka atta wenna puluwanda ?

    ayyoooo........................


    aXXo ge namin dan enne Fake releases !



    attatana aXXo marilada ?
    aiooooo aXXo!!!! apita una aparaadayak!!!:(:(:(
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    coolgayathra said:
    axxo?
    e kawda?

    axxo wa danne nattam !! net eke indala wedak naa ban !! :rofl: miniha thamai films rip karala net ekata danne !! (pirates copies) :yes: outa pin sidda wenna api ela movies download karagena balanawa !!:yes:
     

    DragonD

    Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117
    Mal Aiyya said:
    Says who?

    The publication is dated as 11th October 2007.

    I remember seeing a release of aXXo somewhere like 6 months back


    mea mama kiyana 6 weni paara !

    ee enne FAKE releases luuuuuuu !!!!!!!!! ( source - ISOHUNT \ MININOVA forums )
     

    aragon

    Well-known member
  • Oct 16, 2008
    9,349
    978
    113
    38
    Axxo 2009 mula wenakam ripz demma ne machan..meka 2007 wala article ekak ... :P