aXXo dead !!!

ruchira88

Well-known member
  • May 16, 2008
    5,184
    938
    113
    fe75a0db856f488ebf8447e3600d2507.0.jpg
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    ruchira88 said:
    R5 kiyala team ekak nam naha man hithanne! anith ewa nam ahala naha! R5 kiyanne RIP model ekak! DVD RIP nemei!
    rip model ekak kiwwe ban mokadda
    keltz eke name eka famous nowunata screen size eka ehema lokui axxo ekatath wada
    keltz eke okkoma tiyenne variable bit rate widiyata ekai screen size eka loku wela sounds suth hoda weeme rahasa