Baseus In- Car Inverter 150w -මේක පාවිච්චි කරන කවුරු හරි ඉන්නවාද.

nokia4n

Well-known member
  • Apr 7, 2008
    888
    383
    83
    Finland
    මේක පාවිච්චි කරන කවුරු හරි ඉන්නවාද.

    පැය 4ක් වගේ එක දිගට පාවිච්චි කරනකොට වෙනවාද. කාර් එකේ බැටරියට මුකුත් හානියක් නැද්ද.

    Baseus 150W Car Power Inverter, 12V DC to 200V-240V AC Car Adapter Plug, Dual AC Outlets Car Charger Plug Converter with 2 USB C Ports, 1 USB 3.0 Ports for Laptop, Smartphones, Small Appliances


    713fSD7NMZL._AC_SL1500_.jpg

    81JUGs6jxzL._AC_SL1500_.jpg


    bump
    ------ Post added on Sep 30, 2024 at 4:25 PM
     
    • Like
    Reactions: LILANKANIPUN

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,100
    113
    godak car cigaratte lighter outlet walin 150W adinna baha, max 100W. owa ghala fuse giyam pare nawathila inna wenne..
    oka wada kalath engine eka start karala gahapan, off welawata gahal battery eka bassoth kela wenawa..
     

    nokia4n

    Well-known member
  • Apr 7, 2008
    888
    383
    83
    Finland
    godak car cigaratte lighter outlet walin 150W adinna baha, max 100W. owa ghala fuse giyam pare nawathila inna wenne..
    oka wada kalath engine eka start karala gahapan, off welawata gahal battery eka bassoth kela wenawa..
    Engine Eka on Karala gahuwata aulak nadda ? emergency weelawata use karaganna vitharai. meken car eke battery ekata mukuth aulak wenne na neda
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,100
    113
    Engine Eka on Karala gahuwata aulak nadda ? emergency weelawata use karaganna vitharai. meken car eke battery ekata mukuth aulak wenne na neda
    engine eka on kalth max 100W adinna puluwan normal outlet eken.. 150W adinna puluwan prado wage loku SUV wala piti passe camping karanna ena outlet ekakin witharai..
     
    • Like
    Reactions: DXB2021

    chanzKolla

    Well-known member
  • Nov 5, 2015
    1,218
    1,052
    113
    Brand eka honda hinda awlak nathuwa ati, 150W ma ganna yanna epa, samahara car wala 10A fuse ekak tiyenne
     

    LILANKANIPUN

    Active member
  • May 16, 2008
    369
    30
    28
    Rathnapura
    මේක පාවිච්චි කරන කවුරු හරි ඉන්නවාද.

    පැය 4ක් වගේ එක දිගට පාවිච්චි කරනකොට වෙනවාද. කාර් එකේ බැටරියට මුකුත් හානියක් නැද්ද.


    Baseus 150W Car Power Inverter, 12V DC to 200V-240V AC Car Adapter Plug, Dual AC Outlets Car Charger Plug Converter with 2 USB C Ports, 1 USB 3.0 Ports for Laptop, Smartphones, Small Appliances


    713fSD7NMZL._AC_SL1500_.jpg

    81JUGs6jxzL._AC_SL1500_.jpg


    bump
    ------ Post added on Sep 30, 2024 at 4:25 PM
    300W Dennam Aduwata