Basues P1 Lite camera එකක් ඕන

vgp

Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,475
    2,098
    113
    උබලා ලග ඔය daraz offer වලින් අරගෙන use කරන්නේ නැති camera තියනවාද විකුනන්න
    මට එකක් ඕන කරලා තියනවා. Sell කරන කෙනෙක් ඉන්නවා නං msg එකක් දාන්න
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,622
    1
    32,374
    113
    - උඩරට -
    උබලා ලග ඔය daraz offer වලින් අරගෙන use කරන්නේ නැති camera තියනවාද විකුනන්න
    මට එකක් ඕන කරලා තියනවා. Sell කරන කෙනෙක් ඉන්නවා නං msg එකක් දාන්න
    8 Months වගේ යනකොට අවුල් එනවා
     
    • Sad
    Reactions: TechnWeb

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,475
    2,098
    113
    ehemanam awlak na. dan awrudu dekak withara idan cam dekak duwanwa man laga. habi wadak na :lol:
    Used ekak හරි කමක් නෑ. වැඩක් නැත්නම් එකක් මට විකුනපංකෝ
     

    shadow007

    Member
    Oct 22, 2025
    28
    15
    3
    thyenw inbox msg ekk dann sealed pack
    උබලා ලග ඔය daraz offer වලින් අරගෙන use කරන්නේ නැති camera තියනවාද විකුනන්න
    මට එකක් ඕන කරලා තියනවා. Sell කරන කෙනෙක් ඉන්නවා නං msg එකක් දාන්න
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,622
    1
    32,374
    113
    - උඩරට -
    මොකක්ද වෙන්නේ machan. Wifi issue ද? 24/7 on එකේ තියන එකක් ද
    ehemanam awlak na. dan awrudu dekak withara idan cam dekak duwanwa man laga. habi wadak na :lol:
    Wifi වැඩ !! Colurs අවුල් වෙනවා...
    Black and White විතරක් වැඩ තත්වෙට පත් වෙනවා...
    මම ඩරාස් එකේ buy one get one free ඔෆර් එකකට ගට්ටේ..
    4 ක් තියෙනවා 4 ම වැඩ..
    3 ක් අවුල් ගිහින්..
    එකක් වැඩ හොදට... 😕
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,278
    6,796
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ayi okama hoyanne?
    just fyi
    Camera වට WIFI with internet නැති වෙලා විනාඩි 7 කින් chip එකට record එක නවතිනවා . --> Wifi(with internet ) අයෙත් අවොත් record වෙන්න පටන් ගන්නවා

    wifi නැතුව තියෙද්දී cam එකට power නැති වෙලා අවොත් record වෙන එක නවතිනවා

    internet එක්ක wifi ඕන කැමරාවට power නැති වෙලා power ආවම record වෙන්න නම් ,

    kohomath power awama router ekata a ayeth record wenna gannawa

    wifi 7 mins (meke kenek dala thibba) walata nathi unata cam eka record wenawa 7 min athulatha ayeth wifi (internet ) enna ona record wena eka continue wenna nam,
    wifi nathuwa thibba welawe witharak recordings loss wenawa 7 mins walata wada wifi nathuwa thibboth .

    ayeth wifi (internet) on un gaman record wenna gannawa


    camera ekata battery backup thiyenawa nam router ekath ekata set karanna

    daraz Reviews

    r8YaFJH.png


    JLYO4Qo.png
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,622
    1
    32,374
    113
    - උඩරට -
    lol, hoda card ekak gahapan. mage living room eke damma hodatama wada.
    Kingston Original කාඩ් ගහලා තියෙන්නේ බන්.. මුල් කාලේ හොඳට වැඩ කරා.. තාමත් හොඳට වැඩ වොයිස් එහෙම හොඳට ඇහෙනවා.. කලර්ස් ටමා කේශ් එක..
     
    • Sad
    Reactions: vgp

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,713
    8,463
    113
    Kingston Original කාඩ් ගහලා තියෙන්නේ බන්.. මුල් කාලේ හොඳට වැඩ කරා.. තාමත් හොඳට වැඩ වොයිස් එහෙම හොඳට ඇහෙනවා.. කලර්ස් ටමා කේශ් එක..
    gatta ganata shape nadda ithin? oita hoda ewa ona nam Ezviz ganin. 10000+
     
    • Wow
    Reactions: charitha2011

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,475
    2,098
    113
    ayi okama hoyanne?
    just fyi
    Camera වට WIFI with internet නැති වෙලා විනාඩි 7 කින් chip එකට record එක නවතිනවා . --> Wifi(with internet ) අයෙත් අවොත් record වෙන්න පටන් ගන්නවා
    Wena monawada hoda ewa thiyenne. Mata google assistant support wenna ona.

    I also bought two cameras 9 months ago for Rs. 5400. Still working without any issues.
    Kohenada gaththe machan.
    ------ Post added on Sep 6, 2026 at 1:08 PM
     

    indikaku

    Well-known member
  • Apr 17, 2011
    1,495
    973
    113
    අවුරුද්දකට වැඩී ඇරන්. තාම වැඩ. ඇයි මේකම හොයන්නේ. Security හින්දද
     

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,475
    2,098
    113
    gatta ganata shape nadda ithin? oita hoda ewa ona nam Ezviz ganin. 10000+
    No google home support

    අවුරුද්දකට වැඩී ඇරන්. තාම වැඩ. ඇයි මේකම හොයන්නේ. Security හින්දද
    Wena monawada optiins. Branded ewa. Google support wenna ona
    ------ Post added on Sep 6, 2026 at 1:09 PM
     

    indikaku

    Well-known member
  • Apr 17, 2011
    1,495
    973
    113
    No google home support


    Wena monawada optiins. Branded ewa. Google support wenna ona
    ------ Post added on Sep 6, 2026 at 1:09 PM
    Google Home Support ඒවා තමා හොායාගන්න අමාරු. Chines එවාගේ නැ නේද. මම හරියටම දන්නෑ. ඔකේ Option ගොඩක් නම් තියෙනවා. මට නම් OK