meeta kalin mama meka dakala thiyenawa machan....
but thanx 4 sharing again
ela ela.....................






meeta kalin mama meka dakala thiyenawa machan....
but thanx 4 sharing again






NO 1
මේක හොයන් තියෙන්නේ බ්රසීල පොරක්. Bill Gates ටත් බැරි උනාලු මේකට හේතුව Explain කරන්න. මේක MS Word වැඩ කෑල්ලක්. Word Open කරලා මේ පහල තියෙන එක Type කරලා Enter කරන්න.
=rand (200, 99)
NO 2
ඔයාලා දන්නවනේ ඇමෙරිකාවේ World Trade Center එකට ගහපු 9/11 Attack එක. ඕකට ගහපු එක Plane එකක නොම්බරේ Q33N. දැන් ඔයාලා කරන්න තියෙන්නේ මුලින්ම Word Open කරලා Q33N කියලා Type කරන්න. ඊට පස්සේ highlight කරලා Font Size එක 48 කරන්න. Font එක Wingdings කරලා බලන්නකෝ.
Ahhh Kohomada REP delama yanna hodai kiyala hitunanam![]()
Great post. but you just missed something
Open Microsoft Word and do the following:
1. Type in capitals Q33 NY. This is the flight number of the first plane to hit one of the Twin Towers.
2. Highlight the Q33 NY.
3. Change the font size to 48.
4. Change the actual font to WINGDINGS
None of the planes involved in the 9/11 attacks had the flight number "Q33 NY". The flight numbers of the planes that crashed into the Twin Towers were in fact "11" and "175". Clearly, someone has simply made up this supposed flight number in an attempt to make the spurious claim seem valid.
පට්ට ... රේප් බහලු..
patta
rep+6
Ammata hudu ...![]()
oooooops methana bil gates ge sambandayak thiyenawa hiks











