Bitcoin එකක් හරි ගන්න බැරි උන අයට අලුත් අවස්ථාවක#

naleen rox

Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    මම මචන් දැනටමත් DASCOIN අරන් තියෙන්නේ
    මට මචන් තව package එකක් ගන්න පුලුවන්ද ගෙදර වෙන කෙනෙක්ගේ නමට?
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    මම මචන් දැනටමත් DASCOIN අරන් තියෙන්නේ
    මට මචන් තව package එකක් ගන්න පුලුවන්ද ගෙදර වෙන කෙනෙක්ගේ නමට?

    Wena kenekge namama wenna on naha bung, Username eka wenas unahama athi,
    isanka1, isanka2, isanka3 wage :)
    Oyagema ref link eka use karala oyata aluth ekak hadala Dascoins ganna :)
    Naththam November 25 wenakam inna, oyata oyage thiyena account ekama upgrade karanna puluwan wenawa :)
     
    • Like
    Reactions: naleen rox

    naleen rox

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon


    Wena kenekge namama wenna on naha bung, Username eka wenas unahama athi,
    isanka1, isanka2, isanka3 wage :)
    Oyagema ref link eka use karala oyata aluth ekak hadala Dascoins ganna :)
    Naththam November 25 wenakam inna, oyata oyage thiyena account ekama upgrade karanna puluwan wenawa :)

    thx bro :yes:
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY


    DASH coin kiyanne parana coin jathiyak macho... eka thiyenne Ranking walin 7 weni thana.
    Mama kiyanne #DASCOIN kiyala ekak.... issarahata api balamuko.. ;)



    Invest karanawa kiyanne kohomath RISK wadak thamai macho.... Crypto nemei kohe invest kalath eka RISK ekak :)
    #Ethereum dan naha...???? kauda kiyanne.... ???
    Ranking walin 2kata inne Ethereum macho :p

    iw3riq.jpg



    මචන් දැන් ඕක 2 කට තිබ්බට 2 වෙනි තැනට ඉස්සර ලයිට් කොයින් තිබ්බේ. එක කාලෙන් කාලෙට වෙනස් වෙනවා මචන් ඔතන ගිය අවුරුද්දේ තව මොකක්ද කොයින් ජාතියක් තිබ්බා. ඔය එක එක කොයින් වල ඉන්වෙස්ට් කරනවා කියන්නේ ෂුවර් නැති වැඩක්. මම කියන හින්ද උබ තව මාස 6 කින් විතර බලපන්කො. ඔය කොයින් දෙක හොයන්නවත් නැති වෙන්නනේ නැද්ද කියලා..
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    මචන් දැන් ඕක 2 කට තිබ්බට 2 වෙනි තැනට ඉස්සර ලයිට් කොයින් තිබ්බේ. එක කාලෙන් කාලෙට වෙනස් වෙනවා මචන් ඔතන ගිය අවුරුද්දේ තව මොකක්ද කොයින් ජාතියක් තිබ්බා. ඔය එක එක කොයින් වල ඉන්වෙස්ට් කරනවා කියන්නේ ෂුවර් නැති වැඩක්. මම කියන හින්ද උබ තව මාස 6 කින් විතර බලපන්කො. ඔය කොයින් දෙක හොයන්නවත් නැති වෙන්නනේ නැද්ද කියලා..

    Oya thama rahasa danna macho :) Kauda invest karala eka maththema nahenne? :)

    BUY & SELL ;)
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    මචන් මට හිතෙනවා litecoin වලට තැනක් එයි කියලා
    bitcoin වලට වැඩිය litecoin වල combination එක වැඩියි.
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    මචන් මට හිතෙනවා litecoin වලට තැනක් එයි කියලා
    bitcoin වලට වැඩිය litecoin වල combination එක වැඩියි.

    Hama ekakma thiranaya wenne ithin, user friendly kamai, market eke coins ehata mehata trade wena widiyai anuwa thamai :) apita thiyenne balan idala harima thanadi wade deela profit karanna thamai :) Eka kiyana tharam lesi naha. Loku research paraka inna one ;)
     

    LalaJ

    Well-known member
  • Nov 29, 2012
    5,472
    1,033
    113
    KANDY


    අලුත් Frequency එක ඉවර වෙන්න තව දවස් 33ක් තියෙනවා... ඉක්මන් වෙන තරමට තමන්ට හොදයි ;)

    14m3kzs.jpg

    kohomada ban bitcoins ganne?
    ewa track karanda ba kiyanne aththa da?
    thread ekak hari dala apita kiyala dendako machan.:nerd:
    kohomada owage invest karanne?

    Thanks
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    oya wagee eka eka coin aawama meewath digu gamanak yay kiyala hithaagena kattiya gaththa meeta awurudu gaanan walata kalinuth. anee ithin gamana giye naa :lol:

    api Honda welawata ee kale bitcoin tikka ekathu karagatta nagiddi. dan oya eka eka chuu coin aawata wadak naa ban owa hit wenne naha btc wage.

    thawa godak thienawane ltc ftc wage. oka pariharanaya karanna hethuwak thiyenna ona nattan wadak na.
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    dascoin ගන්න කොයින්ලීඩර් එකේ ලයිසන් එකක් ගන්න ඕනද?
    ගන්න විදිය කියපන්කෝ. .
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    dascoin ගත්ත කෙනෙක් මට ගිෆ්ට් කෝඩ් එකක් එවපන්කො?
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    BTC බහිනවා කියන්නේ මචන් අනෙක් හැම කොයින් එකම බහින කලාව.

    Ehema kiyanna baha bung. Coin market eke trade wena widiyatai eka thiranaya wenne. Dan Bitcoin wala price eka wadi n major coin eka widiyata thiyna nisane hamoma hamadeyakma Bitcoin walin maninne :) Eth eeta wada hoda coin ekak onema kaleka enna puluwan :)
    Pradanama balapama, user friendly weemai, market eke trade weemai :)
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    kohomada ban bitcoins ganne?
    ewa track karanda ba kiyanne aththa da?
    thread ekak hari dala apita kiyala dendako machan.:nerd:
    kohomada owage invest karanne?

    Thanks

    Bitcoin ganna sites thiyenawa bung :) Mathaka widiyata uda comment wala mama kiuwada koheda :D

    Apita ape Visa credit/debit card eka use karala Bitcoin ganna puluwan :) Samahara sites ape ananyathawa sahathika karanna kiyala proof illanawa :)

    Bitcoin track karannanam baha thamai, poddak hari api yawana wallet address eka waradunoth salli tika antharas dahan :) e nisa hariyatama balala yawanna one bung :) eka thamange wadak. kalabaleta Bitcoin ganudenu nokara inna tharamata ape agata gunai. mokada waradunoth WARADUNAMA thamai :)

    Invest karana widinam godak thiyenawa bung. Invest karanna kalin thamanta RISK ekak ganna puluwanda kiyana eka gana hithanna. Ehema puluwan kamak thiyenawanam api e gana katha karamu. Mata mail ekak danna :)
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    oya wagee eka eka coin aawama meewath digu gamanak yay kiyala hithaagena kattiya gaththa meeta awurudu gaanan walata kalinuth. anee ithin gamana giye naa :lol:

    api Honda welawata ee kale bitcoin tikka ekathu karagatta nagiddi. dan oya eka eka chuu coin aawata wadak naa ban owa hit wenne naha btc wage.

    thawa godak thienawane ltc ftc wage. oka pariharanaya karanna hethuwak thiyenna ona nattan wadak na.

    Let's see bro :)

    Eka thamai mama RISK kiyana wachane pawichchi karala thiyenne :) BTC wagema hit wenna one naha... Oyala thama But & Sell kiyana system eke rahasa danne naha ;) Eka awaboda karaganna balanna ;)
     

    isanka33

    Active member
  • Feb 1, 2015
    810
    121
    43
    dascoin ගත්ත කෙනෙක් මට ගිෆ්ට් කෝඩ් එකක් එවපන්කො?

    Kauruwath gift codes nikam denne naha bung :) Gift code ekak generate karanna, eka generate karana kenage salli yanawa. Ithin kauda thamangen salli wiyadam karan, wena kenekta nikam gift codes generate karala denne :)
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa


    Kauruwath gift codes nikam denne naha bung :) Gift code ekak generate karanna, eka generate karana kenage salli yanawa. Ithin kauda thamangen salli wiyadam karan, wena kenekta nikam gift codes generate karala denne :)

    උබට කීයක් ඕනද? :dull: